login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

balk boven website, website accepteert niet om in iframe te staanj

Offline Roow - 10/12/2010 10:41 (laatste wijziging 10/12/2010 16:55)
Avatar van RoowLid Ik vroeg eerder om een balk boven een externe website te plaatsen. Dit is helemaal gelukt, maar sommige sites weigeren om in een iframe weer te worden gegeven, bv facebook. Daar staat dan een link met ga naar facebook.
Is dit te omzeilen, of kan het niet anders.

het script van de balk:
Citaat:
Edit by Koen:
Link verwijderd, je kan niet om hulp vragen en ons tegelijk gezellig naar je advertenties laten kijken, zo werkt het gewoon niet.

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Pieter - 10/12/2010 11:04 (laatste wijziging 12/12/2010 09:23)
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
http://www.amir...me-toolbar/
Update: link zonder ads.
Offline WeedSide - 10/12/2010 13:30
Avatar van WeedSide Nieuw lid @pieter wat is er mis met het verdienen van een centje tijdens het helpen?

Ontopic: Je kan de bezoeker waarschuwen dat ze de pagina verlaten kliken ze op cancel wordt de site toch in het frame geladen. (getest op geenstijl)

  1. <script type="text/javascript">
  2. function goodbye(e) {
  3. if(!e) e = window.event;
  4. //e.cancelBubble is supported by IE - this will kill the bubbling process.
  5. e.cancelBubble = true;
  6. e.returnValue = 'Are you sure you want to leave? Click cancel to load in iframe'; //This is displayed on the dialog
  7.  
  8. //e.stopPropagation works in Firefox.
  9. if (e.stopPropagation) {
  10. e.stopPropagation();
  11. e.preventDefault();
  12. }
  13. }
  14. window.onbeforeunload=goodbye;
  15.  
  16. </script>
Offline Roow - 10/12/2010 14:41 (laatste wijziging 10/12/2010 17:02)
Avatar van Roow Lid Voor geenstijl werkt het idd, thnx voor dat,

maar voor andere sites (zoals facebook, twitter.com) werkt het niet.
Nog andere opties?

Beetje geld vragen voro hulp is wel oke:P maar pieter dacht denk ik dat ik het gled vroeg:P

Update: pieter misschien begrijp je het niet, maar zoals gezegd had ik al een vraag gesteld op het forum en kreeg ik die link als antwoord, daarom heb ik hem gekopierd, wist ik veel dat dat met geld te maken had. Maak er niet zo'n probleem van dat iemand die hulp heeft geboden
(weedz dus, die had de link gegeven) een klein beetje geld vraagt. En blijf gewoon on-topic, want dit voegt niks toe.
Offline WeedSide - 12/12/2010 09:50 (laatste wijziging 12/12/2010 09:52)
Avatar van WeedSide Nieuw lid
Koen schreef:
Link verwijderd, je kan niet om hulp vragen en ons tegelijk gezellig naar je advertenties laten kijken, zo werkt het gewoon niet.

Iets beter opletten want dat was een link die ik geplaatst had, het gaat hier dus om iemand die helpt die hier een kleine cent mee verdient. Sterker nog heb aan deze link nog niet eens 0,01 dollar verdient... oftewel als jullie allemaal paar honder keer klikken ben ik een euro rijker, dus waar hebben we het hier nu over   I rest my case  

Helaas kan ik je niet verder helpen Roow het spijt me.

Greetz WeedSide 
Offline Roow - 12/12/2010 12:15
Avatar van Roow Lid jammer, maar goed bedankt voor je hulp iig!
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.162s