login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

divs in textarea (Opgelost)

Offline kaspar - 27/11/2010 11:02
Avatar van kasparNieuw lid Hallo allemaal,

ik gebruik de volgende code:

  1. <textarea name="contents" id="contents">
  2. <?php
  3. if($handle = opendir("mijn map")) {
  4. while(($read = readdir($handle)) != false) {
  5. if ($read != "." && $read != ".."){
  6. echo '<div id="'.$read.'" style="visible: false">'.$read.'</div>';
  7. }
  8. }
  9. closedir($handle);
  10. }
  11. ?>


De bedoeling is dat de divs niet te zien zijn. Het resultaat is echter dat de in de textarea staat:

Citaat:
<div id="home.php" style="visible: false">home.php</div><div id="pagina2.php" style="visible: false">pagina2.php</div><div id="pagina3.php" style="visible: false">pagina3.php</div><div id="pagina4.php" style="visible: false">pagina4.php</div>


Hoe los ik dit op?

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 27/11/2010 11:29
Avatar van vinTage Nieuw lid  gewoon niets in je textarea echoen...hoe simpel kan het zijn?
Offline kaspar - 27/11/2010 11:31
Avatar van kaspar Nieuw lid ehm... Ik wil maken dat er met js wordt geselecteerd welke div zichtbaar is, dus bijvoorbeeld:
document.GetElementById('pagina2.php').visible=true;
En dan moet de tweede div dus zichtbaar worden - maar niet de code

Volgens mij ben ik niet duidelijk.
Ik wil dat de HTML-code niet in de textarea is. Dus dat de browser, ook in de textarea, de HTML-codes gewoon uitvoert.
Offline lolll - 27/11/2010 11:37
Avatar van lolll Lid waarom zet je het dan in een textarea, als de browser de code gewoon moet uitvoeren ?
Offline kaspar - 27/11/2010 11:40
Avatar van kaspar Nieuw lid omdat het aanpasbaar moet zijn
Offline vinTage - 27/11/2010 11:44
Avatar van vinTage Nieuw lid wat is er dan mis met een radio of checkbox BUITEN de textarea...laat die dingen 'luisteren' middels onchange
Offline kaspar - 27/11/2010 11:45 (laatste wijziging 27/11/2010 12:35)
Avatar van kaspar Nieuw lid Het doel is dat het script van een bepaalde pagina aanpasbaar is. Ik wil dus het script van een pagina, die door een <select> is gekozen, in de textarea zetten.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, vinTage..

EDIT: Ik heb het aangepast. Bij veranderen van de select wordt de pagina nu heropend, en wordt de pagina die in de select staat als GET-variabele meegestuurd.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.163s