login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Weergave Explorer - FireFox

Offline Olympischdav - 30/10/2010 13:57
Avatar van OlympischdavNieuw lid Hallo,

Ik loop tegen een probleem aan bij een website. Een foto en de achtergrond van de website wordt wel gewoon weergeven in IE, maar niet in Firefox. Ik kan niet echt zien of er nou een fout zit in de code. Kunnen jullie het ontdekken?

gaat om de website www[.][gera][rdovermars[.]com

Sorry voor die codetaal maar ik heb liever dat er degoogled wordt naar deze pagina ;) Stukje style sheet waar ik denk dat het om gaat:
http://www.plaatscode.be/140146/

En dan het stukje .man en body. Hoop dat iemand me kan helpen!

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline cx1213 - 30/10/2010 15:00
Avatar van cx1213 Lid je gebruikt de verkeerde slash het moet ./ zijn niet \
Offline WeedSide - 30/10/2010 15:19
Avatar van WeedSide Nieuw lid background-image:url(\main_bg.gif);

Wordt gewoon:

background-image:url(main_bg.gif);

Greetz WeedSide 
Offline valles10 - 30/10/2010 15:24
Avatar van valles10 HTML interesse 1. die slash staat verkeert
2. die slash staat daar niets te doen
3. je code is een mess
4. mooie site, maar waarom tabellen, want je voegt aan je tabel een classe toe, die een achtergrond bevat. En volgens mij kan firefox/chrome de image niet als tabel achtergrond plaatsen.
Offline MiST - 01/11/2010 02:17
Avatar van MiST Lid
valles10 schreef:
3. je code is een mess


Dat is er waarschijnlijk om gedaan. Ooit al van obfuscated code gehoord? Door het zo dicht mogelijk bijeenproppen van alle nodige code, wordt het bestand kleiner en dus de website sneller.

Voor dit bestand maakt dit echter niet veel uit. Je moet maar eens zien wat een GWT applicatie oplevert na compilatie (obfuscated vs non-obfuscated)

En idd, de meeste servers zijn UNIX based, dus forward slash. En bovendien hoeft die ook helemaal niet. of je zou './' moeten schrijven. 
Offline Martijn - 01/11/2010 19:06
Avatar van Martijn Crew PHP @ MiST: of in normaal engels, minimizen 
@weedside: een / ervoor kan een wereld van verschil maken. Als je vanuit de root wilt kijken moet je er een / voor zetten. Dan is t altijd vanuit site.nl/ terwijl zonder / ervoor kijkt naar de map waar je nu bent. Wat dus kutt zou zijn als je mooie urls hebt: site.nl/home, dat zou gelijk de beginmap zijn zonder de slash

Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.163s