login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

flv zoekt hulp (Opgelost)

Offline beginner1 - 09/10/2010 08:14
Avatar van beginner1Nieuw lid beste forumers,
Ik werk met dreamweaver CS5 en heb een aantal FLV filmpjes op mijn website geplaatst, alles werkt prima wanneer ik de website lokaal bekijk maar wanneer ik alles upload naar de server en de website online bekijk dan opent hij deze flv filmpjes niet.
Onderaan IE krijg ik wel te zien dat hij er naar aant zoeken is maar daar gaat het blijkbaar fout aangezien hij blijft zoeken.
Ik heb ook het bijhorende script geupload moest iemand denken dat het hieraan ligt.
Na lang zoeken ben ik via deze site achter gekomen dat het probleem bij de server zou liggen die deze extensie niet ondersteunt.
http://it.toolb...ad_or_Play
Ik heb dan contact opgenomen met de webhosting provider en deze instelling laten aanpassen.
MAAR zonder resultaat.
Wat ben ik vergeten of wat doe ik nog fout.
Iemand ervaring met flv extensies..
Ik hoor het graag
Bedankt

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline valles10 - 09/10/2010 08:37
Avatar van valles10 HTML interesse Ik vind het op zich al raar dat je server dat niet zou ondersteunen... Maar ja;
Ben je zeker dat het bestandspad wel klopt?

Ik gebruik ook Dreamweaver, maar Dreamweaver weet het pad van je server niet, ik heb iets dergelijks als jou meegemaakt, maar dan met GD Library. Bij iedereen werkte het behalve bij mij, met hetzelfde script... Het stond ook in juiste map en juiste bestandspad, maar om een of andere rede moest ik er ./ voorzetten. Controleer dat ff
Offline icemar - 09/10/2010 08:48
Avatar van icemar Lid Heb je ook de flv online gezet ?
Heb je een voorbeeld online staan ?
Offline beginner1 - 09/10/2010 11:21
Avatar van beginner1 Nieuw lid
icemar schreef:
Heb je ook de flv online gezet ?


Alles staat online.
Ik heb nu de flv naar wmv omgezet en dat werkt wel gewoon.
Raar waarom hij flv niet wil afspelen.
kben nu al een week aan het proberen en krijg het maar niet in orde.
Offline icemar - 09/10/2010 11:27
Avatar van icemar Lid heb je een voorbeeld pagina ?
Offline beginner1 - 09/10/2010 11:48
Avatar van beginner1 Nieuw lid
icemar schreef:
heb je een voorbeeld pagina ?


Ja die heb ik wel maar momenteel moet ik mij om bepaalde redenen nog even low profile houden ..
Offline icemar - 09/10/2010 12:04 (laatste wijziging 09/10/2010 12:37)
Avatar van icemar Lid kan je die wel via pm sturen ?
Zodat het niet openbaar wordt.
Je kan ook de broncode hier posten dan zet je een andere flv er in die er niets mee te maken heeft.
Offline xSc - 11/10/2010 15:52
Avatar van xSc Onbekend Lokaal gebruik je misschien Windows paden? Het kan ook zijn dat je FTP map geen rechten heeft. Probeert het pad naar de flv eens rechtstreeks op te vragen.

Wat je anders ook kan doen is het mime type opgeven in de .htaccess.
Offline beginner1 - 12/10/2010 09:02 (laatste wijziging 14/10/2010 12:19)
Avatar van beginner1 Nieuw lid Probleem met de flv files is opgelost door alles in dezelfde map te zetten, dus html pagina's,flv files, flv scripts allemaal in de zelfde map gezet en dan werkt het gewoon, wanneer ik de flv files en scripts in een andere map zet en ernaar verwijs dan werkt het niet.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.16s