login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

login kader, met gegevens opslag (Opgelost)

Offline lolzhitz - 05/02/2010 16:58
Avatar van lolzhitzNieuw lid hallo allemaal,

ik heb een site gemaakt met HTML code, nu heb ik daar een mooi login kadertje bijgemaakt maar het probleem is ik zou graag hebben dat wanneer een gebruiker zijn login naam en pass heeft ingegeven en op login klikt dat zijn gegevens automatisch naar een log bestand op mijn site word doorgestuurt.
is dit mogenlijk? en zo ja hoe doe ik dat?

grtz lolzhitz

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline kenzo - 05/02/2010 17:01
Avatar van kenzo PHP beginner jah, je kunt een txt file openen, schrijven en weer sluiten
zoek maar eens naar: fopen();

(http://php.net/manual/en/function.fopen.php)
Offline lolzhitz - 05/02/2010 17:05
Avatar van lolzhitz Nieuw lid dit is tog voor php gebruikers of hoe kan ik dit dan toevoegen aan mijn site?
Offline Erwt - 05/02/2010 17:28
Avatar van Erwt PHP beginner 1. Je hebt het in het HTML&CSS forum gezet, maar het hoort bij PHP en SQL.

2. Indien je de login gegevens die ze in hebben gevoerd wilt opslaan moet je dat inderdaad met PHP doen.

3. Ik heb het idee dat je hetzelfde wou maken als wat vinTage deed.. gebruikersnaam en wachtwoord vragen en dat opslaan zodat jij dat later kan bekijken en op andere mensen hun services inlogt.

Mocht dat het geval zijn ga ik je niet helpen want je hebt een probleem en dat ga je oplossen met de middelen die je hebt/beheerst en niet andersom.
Offline lolzhitz - 05/02/2010 18:58
Avatar van lolzhitz Nieuw lid nee ik wou eigenlijk een lijst maken van al m'n bezoekers 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2026 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.275s