login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

website gemakkelijk aanpassen

Offline adventure - 02/12/2009 00:29 (laatste wijziging 02/12/2009 01:43)
Avatar van adventureNieuw lid Hallo,
Ik heb een website gemaakt voor iemand anders. Ik ben nu op zoek naar iets waardoor de gebruiker(dus niet de bezoekers) eenvoudig andere foto's op de site kan oploaden dmv een gebruikersnaam en wachtwoord zonder verstand van html/css te hebben. Weet iemand door middel waarvan dit mogelijk zou zijn en waar vind ik dit?

12 antwoorden

Gesponsorde links
Offline jarah - 02/12/2009 01:46
Avatar van jarah Nieuw lid Een cms. Joomla, wordpress, etc.
Offline nick5556 - 02/12/2009 09:00
Avatar van nick5556 PHP beginner PHP 
Offline adventure - 02/12/2009 10:34 (laatste wijziging 02/12/2009 10:45)
Avatar van adventure Nieuw lid Ik ben een totale leek op dit gebied en probeer daar wat meer over te leren maar is het niet zo dat met Joomla de klant een uitgebreid hostingpakket moet hebben? En is het dan zo dat je totale website met Joomla gebouwd moet zijn of kun je dit gewoon makkelijk inbouwen?
Offline larssy1 - 02/12/2009 10:46
Avatar van larssy1 MySQL beginner Maak een Admin Panel voor die persoon??

Je hoeft niet eens zo'n moeilijke codeer manier te gebruiken ;)
Offline ArieMedia - 02/12/2009 10:50
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Ik snap nog steeds niet waarom mensen dingen gaan aanbieden die ze niet kunnen/snappen...

Een bakker bied toch ook geen fiets aan oid?

Als ik jou was zal ik gewoon hier ergens in de scriptbase een scriptje jatten en die neerzetten. (Combineer een gebruikerssysteem met een upload-systeem)
Offline larssy1 - 02/12/2009 10:53
Avatar van larssy1 MySQL beginner
ArieMedia schreef:
Ik snap nog steeds niet waarom mensen dingen gaan aanbieden die ze niet kunnen/snappen...

Een bakker bied toch ook geen fiets aan oid?

Als ik jou was zal ik gewoon hier ergens in de scriptbase een scriptje jatten en die neerzetten. (Combineer een gebruikerssysteem met een upload-systeem)

Als hij kennis heeft van PHP..

Ik citeer:
"zonder verstand van html/css te hebben"

Lijkt erop dat hij alles in Html/css heeft gemaakt. Adventure,, wijs me erop als je wel kennis van PHP hebt.. Bedoel het niet als belediging =)
Offline ArieMedia - 02/12/2009 10:58 (laatste wijziging 02/12/2009 10:59)
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
larssy1 schreef:
[..quote..]
Als hij kennis heeft van PHP..

Ik citeer:
"zonder verstand van html/css te hebben"

Lijkt erop dat hij alles in Html/css heeft gemaakt. Adventure,, wijs me erop als je wel kennis van PHP hebt.. Bedoel het niet als belediging =)
Verstand van HTML/CSS is niet verstand hebben van programmeren, sterker nog.. HTML/CSS is niet eens programmeren.

Maar hoe wil je ooit zoiets gaan aanbieden als je geen verstand hebt van PHP? Waarschijnlijk kom je dan net met veel moeite door de setup van joomla..

Daarom mijn vraag dus, waarom bied je iets aan wat je niet kan?

Edit: No offence, maar ik vind zoiets gewoon dom om te doen (imho).
Offline adventure - 02/12/2009 11:14 (laatste wijziging 02/12/2009 11:17)
Avatar van adventure Nieuw lid Ik vroeg alleen maar wat ik het beste zou kunnen gebruiken om een klant foto's in de website die ik gemaakt heb zelf op makkelijke manier kan veranderen. Ik wist niet dat dat zo moeilijk was. Wilde alleen maar info inwinnen of dit evt wel mogelijk was en hoe. En heb ook niet gezegd dat ik dat dan al aan de klant aan zou bieden. Wat een fanatieke reactie.
Offline ArieMedia - 02/12/2009 11:16
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
adventure schreef:
Ik vroeg alleen maar wat ik het beste zou kunnen gebruiken om foto's in de website die ik gemaakt heb zelf op makkelijke manier kan veranderen. Ik wist niet dat dat zo moeilijk was. Wilde alleen maar info inwinnen of dit evt wel mogelijk was en hoe. En heb ook niet gezegd dat ik dat dan al aan de klant aan zou bieden.
Njah.. als je geen verstand hebt van php dan is het moeilijk ja. Wil je het wel hebben dan zal je een CMS kunnen gebruiken ja 
Offline larssy1 - 02/12/2009 11:20
Avatar van larssy1 MySQL beginner Het is mogelijk, maar niet zonder kennis van PHP.

Een manier zou zijn.. fotos laten uploaden door de koper via een Admin Panel, in een script leest hij de foto's uit en zit dit in fotolijst.
Offline jvs - 02/12/2009 11:38
Avatar van jvs HTML beginner Krijgen wij ook een deel van de winst als we je het antwoord geven? Misschien één tip: Zorg eerst dat je verstand hebt van zaken voor je je ervoor laat betalen...
Offline ArieMedia - 02/12/2009 11:39
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
jvs schreef:
Krijgen wij ook een deel van de winst als we je het antwoord geven? Misschien één tip: Zorg eerst dat je verstand hebt van zaken voor je je ervoor laat betalen...
Ze krijgt er waarschijnlijk niet voor betaald . Het antwoord is al gegeven. Een CMS installeren dan heb je meteen alles voor elkaar.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.301s