login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

website gemakkelijk aanpassen

Offline adventure - 02/12/2009 00:29 (laatste wijziging 02/12/2009 01:43)
Avatar van adventureNieuw lid Hallo,
Ik heb een website gemaakt voor iemand anders. Ik ben nu op zoek naar iets waardoor de gebruiker(dus niet de bezoekers) eenvoudig andere foto's op de site kan oploaden dmv een gebruikersnaam en wachtwoord zonder verstand van html/css te hebben. Weet iemand door middel waarvan dit mogelijk zou zijn en waar vind ik dit?

12 antwoorden

Gesponsorde links
Offline jarah - 02/12/2009 01:46
Avatar van jarah Nieuw lid Een cms. Joomla, wordpress, etc.
Offline nick5556 - 02/12/2009 09:00
Avatar van nick5556 PHP beginner PHP 
Offline adventure - 02/12/2009 10:34 (laatste wijziging 02/12/2009 10:45)
Avatar van adventure Nieuw lid Ik ben een totale leek op dit gebied en probeer daar wat meer over te leren maar is het niet zo dat met Joomla de klant een uitgebreid hostingpakket moet hebben? En is het dan zo dat je totale website met Joomla gebouwd moet zijn of kun je dit gewoon makkelijk inbouwen?
Offline larssy1 - 02/12/2009 10:46
Avatar van larssy1 MySQL beginner Maak een Admin Panel voor die persoon??

Je hoeft niet eens zo'n moeilijke codeer manier te gebruiken ;)
Offline ArieMedia - 02/12/2009 10:50
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Ik snap nog steeds niet waarom mensen dingen gaan aanbieden die ze niet kunnen/snappen...

Een bakker bied toch ook geen fiets aan oid?

Als ik jou was zal ik gewoon hier ergens in de scriptbase een scriptje jatten en die neerzetten. (Combineer een gebruikerssysteem met een upload-systeem)
Offline larssy1 - 02/12/2009 10:53
Avatar van larssy1 MySQL beginner
ArieMedia schreef:
Ik snap nog steeds niet waarom mensen dingen gaan aanbieden die ze niet kunnen/snappen...

Een bakker bied toch ook geen fiets aan oid?