login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Site door mekaar in IE7

Offline GijsB - 24/10/2009 16:28
Avatar van GijsBNieuw lid Hallo iedereen,

In FireFox en Internet Explorer 8 werkt mijn site goed, maar in IE7 niet. Een testversie kunnen jullie hier (http://randgames.nl/nieuwssite/) vinden. Iemand enig idee wat ik verkeerd doe? Ik kan het zelf namelijk niet vinden.

Groeten,
Gijs

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline voltrex - 24/10/2009 16:29
Avatar van voltrex Lid Voor IE moet je een helemaal nieuwe style maken.
Dit is geen fout door jouw, dus je moet ook niet zoeken. Het is gewoon altijd zo in IE.
Offline Abbas - 24/10/2009 16:48
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Waarom in Gods naam zou je een héle nieuwe stylesheet moeten maken? Er zijn inderdaad wel een aantal zaken in je CSS die je corss-browser moet maken maar dat wil niet zeggen dat je een hele stylesheet moet hebben voor elke browser. Het is dus wel een "fout" om hier geen rekening mee te houden. On the other hand: als alle browsers CSS hetzelfde zouden interpreteren zou dat voor ons wel een stuk gemakkelijker zijn... 
Offline Bart - 24/10/2009 16:58 (laatste wijziging 24/10/2009 16:58)
Avatar van Bart PHP expert Klik

Misschien moet je hier eerst eens naar kijken, om te zorgen dat je site overal hetzelfde wordt weergegeven is de eerste stap om je site valide te maken.
Offline GijsB - 24/10/2009 17:20
Avatar van GijsB Nieuw lid @Bart: Inderdaad vergeten te doen. Alles is opgelost behalve de Javascript. maar dat heeft geen invloed op het probleem. Want ook de pagina zonder de javascript ziet er zo uit in IE7.
Offline Bart - 24/10/2009 18:10
Avatar van Bart PHP expert
validator.w3.org schreef:
Sorry! This document can not be checked.

Vreemd he? Dat ie het nog steeds niet doet.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.16s