login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Website in het midden van de achtergrond houden

Offline Jeurdi - 17/09/2009 15:31
Avatar van JeurdiNieuw lid Beste,

Ik heb een vraagje aan jullie. Ik heb een achtergrond met in het midden een wit vlak en een schaduw.

Vervolgens heb ik de website zelf in een div over achtergrond liggen netjes in het witte gedeelte. Dus mijn website heeft nu een schaduw, namelijk die in de achtergrond zit verwerkt.

Maar! Als ik nu mijn scherm kleiner maak, dan gaat mijn website naar links toe en dan zie je de achtergrond stil staan en mijn site schuift naar de linkerkant.

Is er een manier om mijn website vast te zetten in het midden op hetzelfde middenstuk als mijn background?

alvast bedankt!

Gr. Jordi

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline jaronneke - 17/09/2009 15:33
Avatar van jaronneke MySQL interesse Met pixels werken ipv procenten
Offline Jeurdi - 17/09/2009 15:56 (laatste wijziging 17/09/2009 16:11)
Avatar van Jeurdi Nieuw lid Je had gelijk met je oplossing. Dit is mijn CSS van mijn website container hieronder. Maar hoe kan ik het zo maken dat je in een scherm van 800x600 en een scherm van 1280 x 1024 dat je daar dan mijn website netjes in het midden ziet?

De left: 50%; moet ik dan vast zetten met pixels?

Iemand een idee?

Plaatscode: 137604


Offline Koen - 17/09/2009 18:15
Avatar van Koen PHP expert
  1. position: relative; margin: 0 auto;


Should do the trick ;)
Offline Jeurdi - 17/09/2009 23:58
Avatar van Jeurdi Nieuw lid En kan ik er dan ook voor zorgen dat mijn achtergrond ook even hard inkrimt met het scherm als mijn website doet.

Mijn site blijft nu netjes in het midden. Maar als ik mijn scherm kleiner maak, dan blijft de achtergrond staan en die je een wit vlak die ik in mijn achtergrond verwerkt heb. Deze moet ook netjes in het midden van de website blijven.

Hebben jullie daar een oplossing voor?

Alvast bedankt!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.162s