login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Submenu even breed als hoofdmenu

Offline GijsB - 31/08/2009 14:43
Avatar van GijsBNieuw lid Hallo iedereen,

Op www.voetbalfun.com is het submenu altijd even breed als het hoofdmenu, weet iemand hoe ik dit kan oplossen dat het submenu gewoon een variabele breedte heeft?

Groeten,
Gijs

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ArieMedia - 31/08/2009 14:55
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
submenu een float: left; geven en de width: instellen op auto?
Offline GijsB - 31/08/2009 18:29
Avatar van GijsB Nieuw lid Ja klopt, de vraagstelling was iets of wat fout. Dat deel begrijp ik, maar ik definieer mijn ul van het hoofdmenu met <ul class="menu"> en van het submenu met <ul class="child"> .menu li werkt dan wel om het hoofdmenu van de nodige stijlelementen te voorzien maar .child li niet voor het submenu. Weet iemand daar een verklaring voor?

Groeten,
Gijs
Offline ArieMedia - 01/09/2009 08:43
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
GijsB schreef:
Ja klopt, de vraagstelling was iets of wat fout. Dat deel begrijp ik, maar ik definieer mijn ul van het hoofdmenu met <ul class="menu"> en van het submenu met <ul class="child"> .menu li werkt dan wel om het hoofdmenu van de nodige stijlelementen te voorzien maar .child li niet voor het submenu. Weet iemand daar een verklaring voor?

Groeten,
Gijs
Zonder je CSS kan ik er niet echter komen hoe dat komt.
Maar ik gok erop dat je menu.li hebt gedaan,
Overzichtje..
Hoofdmenu menu.li
Submenu menu.child.li
Offline GijsB - 02/09/2009 13:57
Avatar van GijsB Nieuw lid Ik heb met .menu li gewerkt, de stylesheet kun je hier(http://www.voetbalfun.com/templates/voetbalfun4/css/template.css) vinden..
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.161s