login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Vanuit een Template beginnen scripten!

Offline kekesly - 17/07/2009 00:13
Avatar van kekeslyNieuw lid Beste Sitemasters,

Ik heb namelijk een Design gemaakt via Photoshop en die zo zitten slicen tot allemaal alfbeeldingen en een html bestandje die al de afbeeldingen op een rij zet.

Nu zou ik graag die site willen scripten door hyperlinks te maken naar verschillende soorten pagina in dezelfde template. Kan iemand mij helpen hoe ik eraan begin?

De design is hier al online http://kekesly.woelmuis.nl/

Er is dus ook een content plaatje voorzien. Bij elke menu klik moet er een andere tekst tevoorschijn komen in het content plaatje. Hoe begin ik eraan?

Alvast bedankt

Kekesly

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline timmie_loots - 17/07/2009 00:47
Avatar van timmie_loots PHP gevorderde Als ik jou was zou ik beginnen met het volgen van deze HTML-cursus. Bovenaan die website is ook een link naar een cursus CSS te vinden.

Als je de vergaarde kennis combineert zul je zien dat je verschillende kanten op kunt met het invullen van je layout.
Offline flyingdragon - 17/07/2009 01:53
Avatar van flyingdragon PHP beginner
timmie_loots schreef:
Als ik jou was zou ik beginnen met het volgen van deze HTML-cursus. Bovenaan die website is ook een link naar een cursus CSS te vinden.

Als je de vergaarde kennis combineert zul je zien dat je verschillende kanten op kunt met het invullen van je layout.


En ook meteen een cursus slicen .

Dus, html -> slicen -> css -> `scripten`.
Ik zou bij het begin beginnen 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.161s