login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Weergave-probleem

Offline Raze - 14/07/2009 11:29
Avatar van RazePHP beginner Hallo,

daarjuist bekeek ik mijn website met een 17" monitor, en de website wordt volledig verkeerd weergegeven  
De link: http://www.netraze.be/layout
De hele pagina met scrollbars etc....

probleem is: op een andere 17" monitor wordt hij goed weergegeven, net zoals een ander scherm (19"). Ik moet er wel bijvertellen dat de pc waarop ik de website bekeek een beetje gedateerd is (7 jaar), dus misschien ligt het daar aan?

Iemand vertelde me ooit i.v.m. CSS dat je best alle posities in % zet, terwijl ik bijna alles doe met px.

Het is één container (width en height 100%) met daar de inhoud in, behalve de footer (die is vast).

Nu wil ik weten hoe ik het best de site optimaliseer voor alle schermgroottes, of kunnen jullie 'm wel fatsoenlijk zien. Ik heb al gezocht op google ("layout optimaliseren" etc.), maar dan krijg ik veel over SEO, maar weinig over de weergave die ik bedoel  

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline p1n0 - 14/07/2009 14:57
Avatar van p1n0 Nieuw lid Misschien verschillende resoluties ?
Offline Mroseboom - 14/07/2009 15:31
Avatar van Mroseboom Lid Bij doet hij het goed en heb nu heel groot scherm weet neit persies hoveel inz maar in de 20 dacht ik en dan is goed
dus ja hopelijk vind je de fout zo als p1n0 zegt dat kan ook
 
Offline Raze - 14/07/2009 22:28
Avatar van Raze PHP beginner ja verschillende resoluties dat klopt, maar hoe pas je zo'n website dan aan?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s