login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

demo afspeelen van 1 mp3 liedtje

Offline Mroseboom - 13/07/2009 14:00
Avatar van MroseboomLid Beste sitemasters
Heeft iemand een script of wilt uitleggen hoe je dat maken
Het script moet doen als volgd
j kunt mp3 muziek downloaden maar davoor kun je een demo luisteren van 10 seconden in een player dus ik meot aleen 1 liedjte uploaden in player url zetten en de player speeld maar 10 seconde van het leidtje af al iemand zo script heeft zouw fijn zijn
Groetjes Marcel 

12 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Koen - 13/07/2009 14:02
Avatar van Koen PHP expert
Citaat:
Let er bij het formuleren van een forumbericht altijd op dat het duidelijk, grammaticaal correct en in het Algemeen Nederlands is geschreven. Een onsamenhangende tekst die vol spellingsfouten staat geeft al gauw blijk van een gebrek aan interesse.


Herschrijf je bericht eens op een leesbare manier of het gaat dicht. 
Offline Martijn - 13/07/2009 14:06
Avatar van Martijn Crew PHP je upload 2 mp3tjes, 1 goede en 1 korte. Zorg ervoor dat namen niet logisch hetzelfde zijn (zoals liedje.mp3 en liedjeDemo.mp3) als je niet wilt dat mensen meteen liedje.mp3 kunnen gebruiken
Offline Mroseboom - 13/07/2009 14:11
Avatar van Mroseboom Lid pff geen respect vor me heb dislexy dus alsjeblieft efe normal doen 
Offline Martijn1989 - 13/07/2009 14:16 (laatste wijziging 13/07/2009 14:17)
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde @ Mroseboom : Op een gegeven moment hebben alle mensen die lui zijn om netjes te typen dyslexie op dit forum. Daarnaast weet ik 100% zeker als je echt dyslexie hebt, dat je dat woord wel kan spellen aangezien je het al vaak heb gezien, gehoord en gelezen.. neem dan maar even de tijd, klaar.

Als nog is de manier om 2 nummers te uploaden inderdaad de makkelijkste/simpelste oplossing. Misschien kan je hier een leuk systeempje voor maken wat 2 bestanden kan uploaden?
Offline ibmos2warp - 13/07/2009 14:17 (laatste wijziging 13/07/2009 14:20)
Avatar van ibmos2warp PHP interesse
Mroseboom schreef:
pff geen respect vor me heb dislexy dus alsjeblieft efe normal doen 

Gij zijt een schande voor dyslecten!

Je kunt toch gewoon hardop mee praten wat je tikt? En dan als je ergens een pauze hebt een punt neer dumpen.
Die d's en t's maken opzich niet zoveel uit. Maar gewoon een normale zin met een punt op het end en een hoofdletter aan het begin moet mogelijk zijn  .

Edit:
Martijn1989 schreef:
Daarnaast weet ik 100% zeker als je echt dyslexie hebt, dat je dat woord wel kan spellen aangezien je het al vaak heb gezien, gehoord en gelezen..

Nee, dat is dus weer typisch een dyslectische fout om dyslexie verkeerd te schrijven.
Offline Martijn1989 - 13/07/2009 14:24
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Dan zet die het handige firefox woordenboek aan haha.. Probeer er gewoon even op te letten.

Maar ontopic weer anders word het zo een zooitje 
Offline djb - 13/07/2009 14:29 (laatste wijziging 13/07/2009 14:40)
Avatar van djb PHP beginner heey,

ik heb ook dyslexie, maar je kunt wel "je" schrijven ipv "j", dat leest wat makkelijker voor iedereen.
Ook je zins indeling klopt ook niet echt, wat (volgens mij) weinig met dyslexie te maken heeft  

maar back on topic  
2 mp3's uploaden idd, misschien de bestandsnaam encrypten met md5.
En misschien als je nog geen player hebt, ff zoeken naar "jw player"

good luck
Offline maigel - 13/07/2009 19:37
Avatar van maigel PHP beginner No offense tegen de mensen die dyslexie hebben maar ik heb ergens gelezen dat 5% van de totale bevolking er aan lijdt. Ik vind het dan wel toevallig dat je op forums 1 op de 5 mensen ziet zeggen dat ze dyslexie hebben nadat er iemand over punctuatie begint.
Offline Martijn - 13/07/2009 19:53
Avatar van Martijn Crew PHP zo, en nu weer ontopic. Alle offtopic na deze post word verwijderd.
Offline Arnold - 14/07/2009 07:50
Avatar van Arnold Nieuw lid Misschien kan je een systeempje maken waarin je een mp3 upload, waarna je 10 sec met een of andere php library uit de mp3 knipt. De volledige mp3 zet je buiten de public_html / htdocs / whatever, die laadt je dan in op het juiste moment met PHP.net: readfile.

Hoop dat je er wat aan hebt, sowieso is je originele bestand dan beveiligd tegen ongewenst downloaden (vanaf je site dan)
Offline maigel - 14/07/2009 09:01
Avatar van maigel PHP beginner
Arnold schreef:
De volledige mp3 zet je buiten de public_html / htdocs / whatever,

Je moet er wel rekening met houden dat niet elke host je buiten htdocs bestanden laat zetten
Offline Koen - 14/07/2009 09:59
Avatar van Koen PHP expert Ik had je gewaarschuwd.

*Slotje*
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s