login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Img src andere partitie

Offline Bart - 22/04/2009 20:30
Avatar van BartPHP expert Situatie:
Partities:
C:\windows
E:\data
F:\xampp
G:\data
K:\data
Nu staat er op C:\ een image (jpeg), die wil ik graag laten weergeven in mijn index.php in F:\xampp\htdocs, is dit mogelijk? En hoe?

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Koen - 22/04/2009 20:31
Avatar van Koen PHP expert file://c:/image.jpg ?
Offline Bart - 22/04/2009 20:36
Avatar van Bart PHP expert Dat werkt slechts lokaal, wanneer iemand van buitenaf kijkt gaat dit niet werken. Dan kan het pad niet gevonden worden.
Offline Daiben - 22/04/2009 20:48
Avatar van Daiben Lid afbeelding moet in de htdocs/www map
Offline henver - 22/04/2009 20:48
Avatar van henver HTML gevorderde Een kopie van de afbeelding opslagen op de F-partititie? 
Offline Joost - 22/04/2009 20:49
Avatar van Joost PHP expert Dan zit er, denk ik, niet veel anders op dan kopiëren.
Afbeeldingen moeten public zichtbaar zijn.

Anders zou je nog via GD kunnen werken, maar dat is wel erg omslachtig  
Offline Bart - 22/04/2009 20:52
Avatar van Bart PHP expert Gaat namelijk om een indexer en in die indexer wil ik dus files voor download aanbieden (zodat ik overal bij files kan van mezelf). Is er niet zoiets als virtual directories ofzo?
Offline Joost - 22/04/2009 20:54
Avatar van Joost PHP expert Niet dat ik weet Afbeeldingen moeten, zoals gezegd, publiekelijk beschikbaar zijn. De enige optie is dus kopiëren, of ook je C partitie openstellen..
Offline Martijn - 22/04/2009 20:56
Avatar van Martijn Crew PHP mssn is dit een stom iets, maar een snelkoppeling in die map?
Offline Bart - 22/04/2009 21:01
Avatar van Bart PHP expert
Medieval schreef:
Niet dat ik weet Afbeeldingen moeten, zoals gezegd, publiekelijk beschikbaar zijn. De enige optie is dus kopiëren, of ook je C partitie openstellen..
En hoe stel je die open zodat die ook als public fungeert op je webserver? En hoe zit het eigenlijk met het listen van dirs buiten Xampp directory? Dat werkt namelijk zonder enkel probleem.

DeviourSoul schreef:
mssn is dit een stom iets, maar een snelkoppeling in die map?
Als je een snelkoppeling hebt, hoe link je daar naartoe dan? Met het type snelkoppeling zoals ik het in me hoofd heb zitten is het een ".ink" file?
Offline Joost - 22/04/2009 21:04
Avatar van Joost PHP expert
Quicky schreef:
En hoe stel je die open zodat die ook als public fungeert op je webserver? En hoe zit het eigenlijk met het listen van dirs buiten Xampp directory? Dat werkt namelijk zonder enkel probleem.

Je kan een virtualhost aanmaken die naar static.domein.ext luistert, en waarvan de DocumentRoot op de C partitie zit.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.262s