login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

video type

Offline sir_green - 10/04/2009 12:20 (laatste wijziging 10/04/2009 12:20)
Avatar van sir_greenPHP interesse Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een website, nu wil de klant een video op z'n website hebben, nou geen probleem netjes gedaan, maar nu ik ga testen zie ik dat hij het niet doet in verschillende belangrijke browsers, dit vanwege het ontbreken van plugin etc.

Dit was nu m'n code:
  1. <object type="video/avi" data="images/video/test.avi" width="320" height="240">
  2. <param name="movie" value="images/video/test.avi" />
  3. <param name="src" value="images/video/test.avi" />
  4. <param name="quality" value="high" />
  5. <param name="autoplay" value="false" />
  6. <param name="autoStart" value="0" />
  7. </object>


Het vragen om plugins heeft te maken met type="video/avi". Ik wil eigenlijk dat vrijwel iedereen die video zonder te veel toestanden kan bekijken. Weet iemand welk type ik dan het best kan gebruiken?

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline NTS64 - 10/04/2009 12:32 (laatste wijziging 10/04/2009 12:34)
Avatar van NTS64 PHP gevorderde Voor avi, mpeg, etc.. heb je al gauw een Quicktime of Windows Media Player plugin nodig. Volgens mij gebruik je best Flash Player. Zeg nou eerlijk, wie heeft nu geen Flash Player plugin geïnstalleerd?
Offline sir_green - 10/04/2009 13:19
Avatar van sir_green PHP interesse Okee bedankt, ik zat ook al een beetje in die richting te zoeken.

Maar hoe laat ik een video zien met flash player zonder eerst zelf zo'n player te moeten maken in Flash??
Offline Raze - 10/04/2009 13:23
Avatar van Raze PHP beginner JWPlayer is hier heel gemakkelijk voor
http://www.longtailvideo.com/players/jw-flv-player/

Hier kan je online snel zo'n flv-video in elkaar zetten
http://www.long...tup-wizard
Offline vinTage - 10/04/2009 16:19
Avatar van vinTage Nieuw lid of gewoon hosten op youtube en hun embed dinges gebruiken, scheelt je ook diskspace en je kan ervanuitgaan dat je nergens een betere backup hebt 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s