login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

onclick= toggle

Offline sjorzzzie - 09/04/2009 16:31
Avatar van sjorzzzieNieuw lid Hoi,

Wie kan mij helpen, ik ben bezig met een vragen formulier.
De score moet pas worden gezien zodra je de laatste radio aan klikt.

Na mijn mening moet dit werken, maar FireFox vindt van niet.

  1. <head><title>Test</title>
  2. <script type="text/javascript">
  3. function toggle(me, yes)
  4. {
  5. document.getElementById(me).style.visibility = (yes ? "visible" : "hidden");
  6. }
  7. </head>
  8. <input name="vraag_1" type="radio" value="" onClick="toggle('alles_ja',vraag_2[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_3[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_4[0].checked)"> Ja
  9. <input name="vraag_1" type="radio" value="" onClick="toggle('alles_ja',false), toggle('alles_ja',vraag_2[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_3[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_4[0].checked)"> Nee
  10. <br><br>
  11. <input name="vraag_2" type="radio" value="" onClick="toggle('alles_ja',vraag_1[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_3[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_4[0].checked)"> Ja
  12. <input name="vraag_2" type="radio" value="" onClick="toggle('alles_ja',false), toggle('alles_nee',vraag_1[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_3[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_4[0].checked)"> Nee
  13. <br><br>
  14. <input name="vraag_3" type="radio" value="" onClick="toggle('alles_ja',vraag_1[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_2[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_4[0].checked)"> Ja
  15. <input name="vraag_3" type="radio" value="" onClick="toggle('alles_ja',false), toggle('alles_nee',vraag_1[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_2[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_4[0].checked)"> Nee
  16. <br><br>
  17. <input name="vraag_4" type="radio" value="" onClick="toggle('alles_ja',vraag_1[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_2[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_3[0].checked)"> Ja
  18. <input name="vraag_4" type="radio" value="" onClick="toggle('alles_ja',false), toggle('alles_nee',vraag_1[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_2[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_3[0].checked)"> Nee
  19. </form>
  20. <div id="alles_ja" style="visibility: hidden;">Alles ja!</div>
  21. <div id="alles_nee" style="visibility: hidden;">Jammer, alle vragen moeten met ja beantwoord zijn!</div>
  22. </body>
  23. </html>


Wie weet wat ik fout doe?

1 antwoord

Gesponsorde links
Offline Kwarde - 27/05/2009 19:31
Avatar van Kwarde Nieuw lid Ik zou het niet weten. Ik heb de code FF gekopiëerd en uitgeprobeerd met:

1- Firefox :-)
resultaat: NIET GOED

2- Google chrome :-)
resultaat: Net niet helemaan

3- Internet Explorer x-(
resultaat: Helemaan NX!!!

Dus ik kan je HELAAS niet verder helpen
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s