login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Navigatievakje met rood kruisje

Offline Shieldmaker - 31/01/2009 18:11 (laatste wijziging 31/01/2009 18:16)
Avatar van ShieldmakerNieuw lid Hallo, ik ben zojuist klaar met mijn eerste website ( http://www.plainsindians.nl ). Echter kom ik een probleem tegen welke ik niet opgelost krijg. Wanneer mijn site opgestart is, krijg ik bij het aanklikken van mijn pagina's, op de plaats van mijn navigatiebuttons soms een leeg vakje met een rood kruisje te zijn. Nadat ik mijn pagina verlaten heb en direct weer terugkeer is het probleem opgelost. Dit probleem herhaalt zich soms bij ieder nieuw op te roepen pagina. Weet iemand een oplossing.
Mijn website is gemaakt met FrontPage Express.
Moet ik eventueel de buttons vooraf inladen ? Kan dit ook via een eenvoudig Java-scriptje ?

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 31/01/2009 18:15
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik heb nergens last van, heb je misschien een beetje een trage verbinding ?
Offline Shieldmaker - 31/01/2009 18:28
Avatar van Shieldmaker Nieuw lid Hallo vinTage, bedankt voor je snelle reactie.
Gezien je antwoord op mijn probleem, ben ik uitermate blij dat mijn "bezoeker" hier geen last van heeft.
Mijn internettoegang bedraagt 4096 Kbit/s downstream en 640 Kbit/s upstream. Is dit een redelijke snelheid of moet ik een hogere snelheid aanvragen ?

John
Offline vinTage - 31/01/2009 18:37 (laatste wijziging 31/01/2009 18:37)
Avatar van vinTage Nieuw lid Nuja, die navigatieknoppen zijn < 2 kb, dus dat zou normaal peanuts moeten zijn..
Je site voldoet ook niet echt aan de webstandaarden (frontpage ? ) maar dat zou het probleem eigenlijk ook niet mogen zijn...

m.a.w, ik heb geen idee waar het aan zou kunnen liggen 
Offline Shieldmaker - 31/01/2009 18:47
Avatar van Shieldmaker Nieuw lid Toch bedankt !!

John
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.181s