login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Is dreamweaver MX recent genoeg? (Opgelost)

Offline WEBMUIS - 09/11/2008 13:16
Avatar van WEBMUISLid Ik werk al jaren met dreamweaver MX. Ondertussen zijn er weer een paar nieuwe versies op de markt verschenen.
Ik vraag me eigenlijk af of de MX versie nog wel recent genoeg is. (en ook voor de toekomst natuurlijk) Daarbij vraag ik me ook af in hoeverre het verstandig is om een website toch helemaal om te zetten naar XHTML. Wie helpt?

 Bedankt voor jullie enthousiaste reacties.... :)

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Wim - 09/11/2008 13:22
Avatar van Wim Crew algemeen als het voldoen aan je eisen en je bent er tevreden over kan je het blijven gebruiken, maar waarom je iets als dit hier post begrijp ik niet. Van mij mogen topics als deze rechtstreeks in de trashcan
Offline WEBMUIS - 09/11/2008 13:48
Avatar van WEBMUIS Lid Maar is het niet zo dat .htm sowieso beter .html kan zijn?
Dit in verband met het beter ondersteunen van diverse opties??
Offline Koen - 09/11/2008 13:57
Avatar van Koen PHP expert Of je bestand nu htm als extensie heeft of html, het maakt niets uit 
Offline nemesiskoen - 09/11/2008 14:00
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
.htm is beter dan .html omdat er oude os'en bestaan die enkel 3 tekens voor file extention toelaten. (ook al ga je dit nooit gebruiken als server, zo is het wel) Maar er is geen verschil eigenlijk
(http://www.sightspecific.com/~mosh/WWW_FAQ/ext.html)
Offline WEBMUIS - 09/11/2008 14:27 (laatste wijziging 09/11/2008 14:30)
Avatar van WEBMUIS Lid dan nog 2 vraagjes hierover:
Dreamweaver MX neemt automatisch, bij het opslaan van een bestand, de extensie .htm aan.
Heeft het verder geen consequenties door de extensie te veranderen in .html?
En is het verstandig om de optie: Convert to XHTML in dreamweaver MX te gebruiken?
Offline Martijn - 09/11/2008 15:16
Avatar van Martijn Crew PHP je kunt de extensie zo veranderen, want het mimitype blijft gewoonm hetzelfde.
Maar waarom download je niet gewoon de nieuwste dreamweaver dan ben je weer helemaal "uptodate".
Offline WEBMUIS - 12/11/2008 17:26
Avatar van WEBMUIS Lid Thanks......
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.162s