login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Probleem met positionering css

Offline Makke - 30/07/2008 22:38 (laatste wijziging 30/07/2008 22:40)
Avatar van MakkeNieuw lid Hoi,

Ik ben een site aan het maken maar ik zit met een probleempje. Ik wil een menu maken, maar ik krijg het maar niet in orde  Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen.

Ik heb het snel even getekend in photoshop om het zo goed mogelijk te schetsen.

http://i194.pho..._/menu.jpg

Je hebt dus een grote div (1) met daarin alle andere div. Div 2,4,5,7,8 zijn "vaste" div's, ik bedoel hiermee dat deze niet van grootte veranderen. Div 3,6 veranderen wel van grootte. In div 3 wordt een tekst geplaatst, en naargelang de tekst wordt deze div kleiner of groter. Div 6 neemt dan die grootte over.

Ik heb al zoveel mogelijk probeert om dit te laten werken, maar ik krijg het niet in orde (ik ben in css echt een noob ).

Hopelijk kan me hier iemand in helpen,

Alvast bedankt,


Groetjes.

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline zointer - 31/07/2008 08:26
Avatar van zointer HTML gevorderde En wat is je code????
Hier tuto






Btw: je div reken volgorde klopt niet
Offline Makke - 04/08/2008 00:34
Avatar van Makke Nieuw lid Heb even wat verder geprutst, voorlopig ben ik al wat verder geraakt, maar niet alles werkt. Ik heb een div menu, die alle menu's omvat. Een hoogte kan ik niet geven, want de hoogte varieet naargelang de hoeveelheid menu items. Ik heb die nu voorlopig een height gegeven omdat je hem anders niet ziet.

Ook moet .menuLeftBottom en .menuRightBottom helemaal vanonder staan. Nu sluiten die telkens aan bij de .menuLeftTop en .menuRightTop.

Ik heb mijn code helemaal vanonder geplaatst.

Weet er iemand raad?

Bedankt bij voorbaat

groetjes
Plaatscode: 14210

Plaatscode: 14211
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.162s