login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Template aanpassen + verschil FF/IE

Offline Quicksilver - 21/07/2008 12:38
Avatar van QuicksilverNieuw lid Hoi iedereen

ik heb een template (dus .html en .css) die ik wil aanpassen.....exact dezelfde codes met aanpassingen in achtergrondkleuren en images; echter nu geeft dit niet hetzelfde resultaat.

Mijn vraag is: hoe kan dit?!

Menu-hoover werkt niet zoals het moet, de teksten zijn niet zichtbaar terwijl elke image (het hele menu + de 'hoover' knop) exact een copie is van het origineel, alleen in een andere kleur??

Ook nog een ander probleempje: ik heb gewerkt in firefox en daar is alles prima gepositioneerd, echter als ik in IE kijk, dan loopt de kleur van de tekstbox door tot aan het einde van de pagina en een image staat zelfs buiten de inhoudsbox.

Ook stel ik mij de vraag waarom niet alles is opgenomen in de css sheet.
Er wordt gebruik gemaakt én van een externe stylesheet én van css code rechtstreeks in de html-pagina.....aangezien ik newbie ben in css maar html best wel beheers vraag ik mij af of het mogelijk is om de inline codes om te zetten in de externe stylesheet?

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline kickasgamer - 21/07/2008 13:06
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde plaats miss even je css en html codes op plaatscode.be dan hebben we wat meer zicht op je probleem
Offline Quicksilver - 21/07/2008 13:38
Avatar van Quicksilver Nieuw lid Hier vind je de codes: http://plaatscode.be/12533/
Alvast bedankt voor je reaktie
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s