login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

custom curser knippert (Opgelost)

Offline Martijn - 01/05/2008 14:26
Avatar van MartijnCrew PHP mja, spannende titel, ik heb maar een voorbeeldje gemaakt om het duidelijker te houden 

als je van boven naar beneden over de links gaat, zie je dat ie even de default laat zien, en daarna mn .cur bestand. Dat kan ik me voorstellen als ie een 1e keer moet laden, maar bij elke link is wat vervelend...

Op mijn site matched deze muis mooi bij mn kleuren, maar dan moet ik wel overal de muis vervangen door ene plaatje van mij, anders zit er opeens een standaard tussen....

naja, mn vraag is te voorspellen:
Iemand een oplossing beter dan 'niet doen'? Google leverd alleen maar antwoorden die zeggen hoe je custom doet, niet dit probleem

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline dieterke - 01/05/2008 14:40
Avatar van dieterke Nieuw lid kun je niet overal waar je die muis moet hebben, een divje van maken, en dan met css deze muis laten zien? of snap ik je probleem niet goed?
Offline Vincent1 - 01/05/2008 14:46
Avatar van Vincent1 Nieuw lid
Citaat:
kun je niet overal waar je die muis moet hebben, een divje van maken, en dan met css deze muis laten zien? of snap ik je probleem niet goed?


dat kan wel maar dan moet je het volgens mij met java doen
Offline dieterke - 01/05/2008 14:49
Avatar van dieterke Nieuw lid nee hoor, je kan dit doen:
  1. #idvanjediv {
  2. cursor: url(mijncursor.cur);
  3. }
Offline Martijn - 01/05/2008 14:56
Avatar van Martijn Crew PHP nee het probleem zit bij de links, de rest doet ie prima, de a:hover doet het, alles wat een link is, kippert ie even op
Offline dieterke - 01/05/2008 15:02 (laatste wijziging 01/05/2008 15:11)
Avatar van dieterke Nieuw lid sorry khad je vraag verkeerd begrepen verander deze regel:
  1. a:hover {cursor: url('img/curcor/pointer.cur'),default;}

in dit:
  1. a {cursor: url('img/curcor/pointer.cur'),default;}
Offline Martijn - 01/05/2008 15:46
Avatar van Martijn Crew PHP dat was vervelend simpel 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.277s