login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Raar probleem met H1 (Opgelost)

Offline DarkImpact - 29/02/2008 18:48
Avatar van DarkImpactNieuw lid Op mijn website xinargy.nl/Bestel/ wordt de h1 alleen zichtbaar als men hem selecteerd.

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 29/02/2008 18:56
Avatar van Martijn Crew PHP text kleur veranderen?
Offline DarkImpact - 29/02/2008 18:57
Avatar van DarkImpact Nieuw lid Probeer hem maar eens te selecteren en dan te deselecteren dan wordt hij gewoon weer groen.
Offline Martijn - 29/02/2008 19:01
Avatar van Martijn Crew PHP zal wel weer iet sin IE zijn, and ik zie bestel gewoon staan, en als ik alles selecteer komt er niets nieuws bij
Offline Tanchelyn - 01/03/2008 00:16
Avatar van Tanchelyn Nieuw lid uw font-family begint met Times New Roman .
In css moet ge "Times New Roman" schrijven omdat anders de browser deze naam als drie verschillende lettertypes kan interpreteren.

Verder hebt ge een tr de naam "content" gegeven die daarna ook als class voorkomt. Dit is zeker semantisch niet correct.

En dan hebt ge in

<div class="content" STYLE="word-wrap: break-word" valign="top">

de punt-komma vergeten na "word"

En uw doctype is een xhtml versie. Dan is het best om style in kleine letters te schrijven om consistent te zijn over heel uw code.

Misschien toch nog eerst wat oefenen voor ge u op het gladde ijs van de commerciele schaatsbaan waagt.
Offline DarkImpact - 02/03/2008 15:41 (laatste wijziging 02/03/2008 19:36)
Avatar van DarkImpact Nieuw lid Het is maar een informatica project En het script is nog lang eens niet af ik zit nog in de test periode en waarom zou hij het doen als ik dat verander, want op de andere pagina's laat hij de H1 gewoon zien.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.162s