login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Kort, simpel vraagje lay-out (Opgelost)

Offline Olympischdav - 04/02/2008 13:45
Avatar van OlympischdavNieuw lid Hallo,

ik ben een beginner op het gebied van HTML en CSS, wat ik wil op mijn site is eigenlijk hetzelfde zoals bv deze site eruit ziet: links en rechts achtergrond, dan links en rechts menutjes en in het midden tekst, is dit te doen met html en css? ik heb vanalles geprobeerd, met tabellen kom ik er het dichtst bij maar dan zakken sommige plaatjes in 1 van de kolommen naar beneden. Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline giellexe - 04/02/2008 13:47
Avatar van giellexe MySQL interesse bedoel je net als dit ?
www.top-drop.nl
Offline Olympischdav - 04/02/2008 13:51
Avatar van Olympischdav Nieuw lid ja precies!
Offline Dement - 04/02/2008 14:08
Avatar van Dement Nieuw lid http://www.plaatscode.be/5395/

Dit genereerde mijn Dreamweaver
Kopieer de code gewoon helemaal, plakken in jou editor, opslaan en uitvoeren in je browser. Is dat wat je bedoelde ? Dreamweaver zet er ook comments bij dus kan je makkelijk alles aanpassen
Offline Chilion - 04/02/2008 14:10
Avatar van Chilion MySQL interesse Je kunt het beste met DIV's gaan werken, de uitleg staat wel ergens op deze site 

Chilion
Offline nielsvdwal - 04/02/2008 16:17
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde
giellexe schreef:
bedoel je net als dit ?
www.top-drop.nl
wel erg goedkoop om zo reclame te maken voor je website.. hij zei toch al dat hij bedoelde zoals deze website..

maargoed.. ik zou zeggen.. ga de tutorials volgen hier op de site van html en css.. en dan komt het helemaal goed.. je kan inderdaad beter div's gebruiken dan tabellen zoals chilion al zei..
Offline Olympischdav - 05/02/2008 08:59 (laatste wijziging 05/02/2008 08:59)
Avatar van Olympischdav Nieuw lid dankjulliewel en vooral Dement 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s