login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Help met CSS achtergrond. (Opgelost)

Offline Yvette - 16/10/2007 13:19
Avatar van YvetteNieuw lid Hier kun je even zien wat ik bedoel.
http://i24.tinypic.com/2s81au9.png

In FF zie ik aan de rechterkant geen wit vlak maar gewoon die achtergrond, maar in IE zie ik wel een wit vlak, hoe kan ik dit zoals in FF eruit laten zien?

Url: mlh.awardspace.com
Stylesheet: mlh.awardspace.com/style.css

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Dion - 16/10/2007 13:22 (laatste wijziging 16/10/2007 13:24)
Avatar van Dion Nieuw lid Heb je het gemaakt met HTML of Een editor?
Offline Stefan14 - 16/10/2007 13:22
Avatar van Stefan14 PHP gevorderde Als ik op je site kijk zie ik tot de helft ongeveer jouw achtergrond/site, en de rest is gewoon wit aan de rechterkant.

Ik krijg sterk het vermoeden dat jij de breedte van je site definitief (in pixels) hebt vastgesteld.
Offline nathanael - 16/10/2007 13:23
Avatar van nathanael Gouden medaille

HTML gevorderde
je hebt in je body een margin-left: 0px en een margin-top: 0px ingesteld, als je dit nou ook doet met right en bottom dan moet het opgelost zijn...

of je doet het simpelweg in-een keer margin: 0px;
Offline Yvette - 16/10/2007 13:34 (laatste wijziging 16/10/2007 13:42)
Avatar van Yvette Nieuw lid Ik heb het gemaakt met een HTML editor.
ok bedankt ik ga dat even proberen.

Het witte vlak is nu weg als ik het bekijk in IE op mijn computer, maar als ik het op een andere laptop bekijk dan is het er nog steeds.

Citaat:
Ik krijg sterk het vermoeden dat jij de breedte van je site definitief (in pixels) hebt vastgesteld.

Hoe verander je dat? Waar staat dat  
Offline zointer - 16/10/2007 13:50
Avatar van zointer HTML gevorderde Je achtergrond is maar 800px breed dus zal deze ook niet over gans de venster breedte te zien zijn bij hoger resolutie.
Ook heb je op repeat-y dus enkel naar onder herhalen wat dan ook goed is voor deze achtergrond type.
Dit is in gesteld als achtergrond volgens jouw css.
  1. background : #ffffff url('http://i32.photobucket.com/albums/d13/YvetteM5/mlh/menu/bg2.jpg');
  2. background-repeat : repeat-y;



@Dion wat heeft dat er mee te zien 



Offline Yvette - 16/10/2007 14:01
Avatar van Yvette Nieuw lid Ok, dus de enige optie is dus dat ik gewoon mijn achtergrond+header 400px wijder maak.
Offline zointer - 16/10/2007 14:10 (laatste wijziging 16/10/2007 14:42)
Avatar van zointer HTML gevorderde Je moet iets maken zoals dit en je site centreren als css "background-repeat : repeat;" in stellen.
wat nu als achtergrond is ingesteld in een div steken als achtergrond.

je kan dan ook wat ik als laatste(div) zeg ook gewoon je site centreren en een kleur als achtergrond instellen.

hoop dat je wat begrijpt
edit:
Yvette schreef:
Ok, dus de enige optie is dus dat ik gewoon mijn achtergrond+header 400px wijder maak.

Nee daarmee los je probleem niet op, als ik met een resolutie van 1280 en hoger je site bekijk heb je weer hetzelfde probleem.
Moet je hier maar eens testen

Of je moet je achtergrond hoger dan 1920px breed maken
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s