login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

problemen met resolutie en positie

Offline Booster - 12/10/2007 08:20 (laatste wijziging 12/10/2007 08:21)
Avatar van BoosterNieuw lid oke beste mensen,

ik heb 2 probleempjes:

1 de site waar ik aan bezig ben past niet in elke resolutie. wel in de mijne maar in een andere resolutie is hij maar half of voor een kwart te zien,

2 de text loopt uit de daarvoor bedoelde kaders in fire fox

kan iemand mij daar misschien even wat over vertellen zo dat ik dit kan oplossen ? thanx

voorbeeld van de site: klik hier

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline SilVeX - 12/10/2007 11:35
Avatar van SilVeX HTML beginner Tegenwoordig worden website's opgemaakt zonder tabellen in de lay-out.

Het is makkelijker om je website goed te krijgen als je met divjes werkt.

Als je er enkele tutorials over leest kom je al redelijk ver:

Tuto sima
Offline Booster - 12/10/2007 11:42
Avatar van Booster Nieuw lid ja oke deze is zeer zeker erg handig en ik ga hem gebruiken. maar nu zit ik nog altijd met de achtergrond image (men layout) die gaat dus niet mee in een andere resolutie
Offline zointer - 12/10/2007 12:51
Avatar van zointer HTML gevorderde
Booster schreef:
ja oke deze is zeer zeker erg handig en ik ga hem gebruiken. maar nu zit ik nog altijd met de achtergrond image (men layout) die gaat dus niet mee in een andere resolutie


Die moet je slicen(snijden) vb met photoshop,FireWorks, ImageReady er zijn nog progs maar de naam ontglipt me even


zie deze tut
Offline Booster - 13/10/2007 20:33
Avatar van Booster Nieuw lid a oke eu ik ben met photo shop handig genoeg om een degelijke layout te maken maar zo als de andere namen jou ontglipt zijn is mij dat slicen even ontglipt eu :S hoe werkte dat ookalweer
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.157s