login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Flikkering in IE

Offline zeescheet - 04/08/2007 17:44 (laatste wijziging 06/08/2007 22:42)
Avatar van zeescheetNieuw lid Hoi iedereen,

de menubalk blijft lichtjes flikkeren en soms verdwijnt gewoon een stuk. Iemand een goede fix hiervoor? Thx

http://haasrode.../index.htm

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Dark_Paul - 04/08/2007 21:53
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde Ik neem aan dat je de plaatjes dmv een Javascript wisselt? (anders zou het niet zo lang duren). Laadt je plaatjes eens in met de onLoad-functie van JavaScript. Zo hoeven de plaatjes niet worden ingeladen op het moment dat je ze opvraagt (als de gebruiker dus met zijn muis op een knop komt). Waarschijnlijk is je flikker-probleem hiermee ook opgelost.
Offline zeescheet - 06/08/2007 22:30
Avatar van zeescheet Nieuw lid sorry voor late respons, was enkele dagen op weekend.
Het javascript te vinden was een stuk script om het 'flikkeren' in IE tegen te gaan. Deels is dit gelukt doordat het logo dit niet meer doet, maar bij de menubalk blijft het probleem bestaan. De afbeeldingen worden als achtergrondafbeeldingen in de css gestoken. Uit wat ik op het internet kon afleiden, maakt dit het preloaden overbodig toch of niet?
Offline citroen - 06/08/2007 22:44
Avatar van citroen Onbekend niet echt, enkel de afbeelding die getoond zal worden zal ook gepreload worden.

zet eens in je head:
  1. <script type="text/javascript">
  2. <!--
  3. var images = new Array();
  4. images[0] = new Image();
  5. images[0].src = "path_naar_standaard_afbeelding.gif";
  6. images[1] = new Image();
  7. images[1].src = "path_naar_actieve_afbeelding.gif";
  8. -->
  9. </script>
Offline zeescheet - 06/08/2007 23:36
Avatar van zeescheet Nieuw lid heb het geprobeerd, staat ook online..
Helaas nog zelfde probleem
Volgens mij heeft het met :hover te maken, gaat vloeiend over in FF terwijl in IE hier in hapert...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.213s