login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

onmouseover en onmouseout (Opgelost)

Offline barone - 03/06/2007 21:37 (laatste wijziging 03/06/2007 22:10)
Avatar van baroneOnbekend hallo ik heb naar aanleiding van een tip van citroen (geloof ik)

ipv td hover onmouseover gebruikt dit werkt heel leuk enso.
MAAR kan je hiermee ook een hele tr oplichten? het is em alleen nog maar gelukt met td's...

Help?

  1. <tr><td class="tdscriptdumplist" onmouseover="this.style.backgroundColor='#a5d30c';"
  2. onmouseout="this.style.backgroundColor='#f0f0f0'"><?php echo '<a href="bekijk.php?id='.$aSqlGetScripts['script_id'].'">'.$aSqlGetScripts['script_naam'].'</a>'; ?></td>
  3. <td class="tdscriptdumplist" onmouseover="this.style.backgroundColor='#a5d30c';"
  4. onmouseout="this.style.backgroundColor='#f0f0f0'"><?php echo $aSqlGetScripts['script_auteur']; ?></td>
  5. <td class="tdscriptdumplist" onmouseover="this.style.backgroundColor='#a5d30c';"
  6. onmouseout="this.style.backgroundColor='#f0f0f0'"><?php echo '<i>'.$aSqlGetScripts['script_categorie'].'</i>'; ?></td>

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline citroen - 03/06/2007 21:42
Avatar van citroen Onbekend Internet Explorer ondersteund geen hover bij andere elementen dan a.
enkel a:hover zal werken. je kan proberen met javascript via onmouseover en onmouseout
Offline CHIR - 04/06/2007 10:11
Avatar van CHIR Nieuw lid Yup, alleen javascript werkt hier goed bij. Overigens heeft FireFox over het algemeen zelfs bij a:hover al niks weer. Dus voor een goeie pagina is dan Java wel aan te raden.
Volgens mij staan er bij de Scripts nog wel dingen over zo'n javascript en anders ff googlen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s