login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

IMAGE IN DIV..? BELONING!, op vaste positie AND tekst er omheen lopend ...?

Offline momus - 08/05/2007 15:55
Avatar van momusNieuw lid Beste webmasters,

Je kent het wel, zo'n <div>'... maar nu een probleem, ik wil een afbeelding in die div, dat is opzich nog geen probleem maar nu wil ik graag dat die afbeelding helemaal rechtsboven blijft zitten, ook als je scrollt en dat dan de text zich om deze afbeelding aanpast. De afbeelding mag dus niet meescrollen ...

zie http://www.chatly.nl/testje.html

In mijn voorbeeld gaat de tekst achter de afbeelding door en blijft de afbeelding niet helemaal rechtsboven staan, door het scrollen...

Als background-image gaat de tekst er over heen ...

Wie kan mij hiermee helpen?

Wie me helpt krijgt een gratis link naar zijn/haar website terwaarde van 20 euro ..

Bedankt,

Jan Jacobs




BELONING:

Een link terug op onze linkpartner pagina en een optie om keywords te krijgen ...

(Keywords, alleen als men meer dan 500 bezoekers per dag heeft ...)

Wat zijn keywords? KEywords kan men opgeven en worden gebruikt om uw link te tonen in een instantmessage, stel iemand typt : "wat zit je haar leuk" en heeft het keyword "haar" dan word er automatisch aan het einde van het bericht bijvoorbeeld deze link toegevoegt "Bekijk ook eens haarstudio.nl", deze link word dan aan de instant-message toegevoegt want iemand had het keyword"haar" in zijn instant-message getypt, dit levert dan ook zeer gerichte bezoekers op ...

0 antwoorden

Gesponsorde links
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.184s