login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Fouten

Offline spoly - 04/01/2007 13:23
Avatar van spolyNieuw lid Hallo,
Ik maak al enkele maanden website. Maar begin altijd uit een template en bouw zo altijd maar verder. Nu er zitten veel fouten in men websites. Hoe kan ik die fixen. Ik zoek een tool omdat te fixen. Alle sites die ik maak kunnen niet weergegeven worden met IE. Linksonder staat nooit blauw mapje. altijd met geel waarchuwingkje.

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Kr4nKz1n - 04/01/2007 13:25 (laatste wijziging 04/01/2007 13:28)
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Dan wordt het tijd dat je je stijl even post en wij kunnen zeggen wat daar mis aan is.

Ik weet geen programma`s die zeggen wat fout is, ik heb mensen horen zeggen dat FireFox fouten uit CSS kan halen, geen idee of die dat ook bij andere dingen kan doen. Daar naast kan je hem door de validator van www.w3schools.com gooien.
Offline NTS64 - 04/01/2007 14:50
Avatar van NTS64 PHP gevorderde Dan zijn je pagina's niet (x)html valid, je kan zoals hierboven gezegd wordt, hier je pagina laten valideren en dan de weergegeven fouten verbeteren.
http://validator.w3.org/
Offline Gerard - 04/01/2007 17:21
Avatar van Gerard Ouwe rakker Als je zo'n geel 'waarchuwingkje' krijgt van IE dan is het vaak een javascript probleem. Dubbelklik eens op dat icoon, dan krijg je het regelnummer terug waar de fout zich begeeft. Je kan dan in de source van de pagina kijken wat er precies fout gaat.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s