login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Dropdown door layer heen

Offline Analog - 06/10/2006 13:42
Avatar van AnalogHTML interesse Hi,

Ik heb een pagina met daarin een iframe voor een extra pagina.
In die pagina staat een dropdownmenuutje.
Op de hoofdpagina heb ik een scriptje dat ervoor zorgt dat de layer onclick visible wordt.
Nu zit ik echter met een probleem. Als de layer in IE visible wordt dan zit het dropdown menu erboven...

http://www.sharewire.net

wanneer je dan bijvoorbeeld op een link aan de linkerkant klikt is het te zien.

Ik heb geprobeerd het op te lossen met de z-index maar dit hielp niet en ik zou verder niet weten waar het aan kan liggen...
In mozilla is er nix aan de hand...

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Dark_Paul - 06/10/2006 14:15
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde Ik zie niet wat je bedoelt, gebruik IE 7 Beta.
Bij mij werkt alles. Ik kan trouwens ook geen dropdown-menu vinden..
Offline Soebam - 06/10/2006 14:17
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde Ik zou graag helpen maar waar zit je menu? 
Offline putbruy - 06/10/2006 16:11
Avatar van putbruy HTML beginner klik maar eens 1 van de rode linken in de content aan,dan verschijnt er in het midden een popup layer waar het keuzemenu 'your phone' doorkomt,toch in IE6,een oplossing heb ik niet direct .
Offline Soebam - 06/10/2006 16:23
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde Ah, oké. Probleem gespot. Het is dus niet zozeer een dropdown menu maar zo'n select boxje..

Maar die staat in een iframe zeg je? Dat is sowieso al niet aan te raden maar ik denk dat dat in dit geval de boosdoener is.

Als de z-index van je popup layer hoger is als die van de select box in de iframe (zelfde stylesheet?), werkt het dan niet? Nu kan ik geen z-index vinden in je css.
Offline Analog - 09/10/2006 10:10
Avatar van Analog HTML interesse Ik heb geprobeerd om een z-index mee te geven maar dat werkt niet...
ik snap er echt niets van.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s