login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

3x hoera voor Opera.... (Opgelost)

Offline BramBo - 03/04/2006 11:46
Avatar van BramBoJS gevorderde Na alles gevalideerd te hebben en getest op meerdere browsers heb ik alleen nog problemen met IE 5 voor de MAC en met opera. De IE5 fouten zijn me bekend en ga deze ook uitwerken. Echter de fout met opera is nieuw voor me.
Ik heb 2 divs over elkaar lopen beide met 'n achtergrond. Deze valt goed, nu is het alleen zo dat in opera de content goed valt met padding-left : 0px; maar in de rest van de browsers niet , daarom heb ik ook padding-left : 9px; (de achtergrond is links gepositioneerd en is 9px breed).
Oftewel het lijkt dat Opera de background buiten beschouwing laat als het om padding gaat, maar dit is niet zo het geval in ie/ff etc.

http://www.horecazoeker.nl/padding.jpg

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ReneeJ - 03/04/2006 11:49
Avatar van ReneeJ HTML interesse IE 5 voor de Mac is door Microsoft zelf aangegeven als niet kloppend las ik ergens. Dus daar zou je niet echt naar hoeven kijken:D
Offline BramBo - 03/04/2006 12:14
Avatar van BramBo JS gevorderde hehe het is al 'perongeluk' opgelost. Ik zat in een andere stylesheet te werken en hier werkte het tot mijn verbazing wel. Ik had de subcontainer, om het zo maar te noemen, te veel speling gegeven en kwam hierdoor in de verdrukking met het rechter navigatie menu, waarom hij echter de padding zo vreemd weergaf is me een raadsel.
Toch bedankt.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.162s