login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

LayOuts

Offline Python - 25/03/2006 07:46
Avatar van PythonNieuw lid Hallo,ik loop al een poosje rond met de vraag: Hoe maak je Lay Outs,en hoe gebruikje ze in een website??
Wie kan me helpen
Grtz Norbier

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Tuinstoel - 25/03/2006 09:21
Avatar van Tuinstoel PHP expert Bovenaan beginnen en dan steeds onderaan op Volgende klikken als je de pagina begrepen hebt.
Offline DKmetal - 25/03/2006 09:23 (laatste wijziging 25/03/2006 09:48)
Avatar van DKmetal Onbekend 1.Photoshop of ander grafisch programma hebben
2.Je moet ermee kunnen werken
3.als je er niet me kan werken oefen eerst wat en ga dan naar www.goodtutorials.com of naar www.pixel2life.com
en volg hier wat tutorials!!
en hoe ze te gebruiken in een site moet je ze eerst gaan slicen, maar leer eerst maar wat met photoshop werken

dit is natuurljk een manier in photoshop, maar kan ook met dreamweaver maar daar heb ik minder verstand van
Offline Python - 25/03/2006 19:00
Avatar van Python Nieuw lid Bedankt
@ tuinstoel um welke moet ik hebben?
Offline infinity - 25/03/2006 19:45
Avatar van infinity Gouden medaille

Grafische gevorderde
Kijk nog es naar zn bericht. Als je goed kijkt zie je dat bovenaan een iets is waar je op kan klikken. Dan klik je er op. En dan neem je de bovenste tutorial, die moet je dus hebben
Offline ece - 26/03/2006 12:48
Avatar van ece HTML interesse Gwn bij inleiding beginnen.
Goed doorlezen. Ga het ook uitproberen. Als je snapt hoe het in elkaar zit en hoe je een pagina moet opbouwen dan doe je de tutorial ff onderin de balk en dan ga je zelf de pagina maken zover je weet dus:
  1. <html>
  2. <head>
  3. <title>Mijn eerste HTML pagina</title>
  4. </head>
  5. <body>
  6. Hallo dit is mijn eerste HTML pagina.
  7. </body>
  8. </html>

En zo ga je dat oefenen en dat doe je met de rest ook.
Dan leer je het het beste.
Wat wel vooral heel belangrijk is voor een website is de tutorial Tabellen. Ik vind het zelf nog wel lastig maar het is wel nodig.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.216s