login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

netwerk gebruikers

Offline SalCro - 23/09/2005 22:31
Avatar van SalCroHTML interesse hallo,
Ik zou graag met de computer die beneden staat bestanden kunnen delen.
Wanneer ik nu via netwerk locaties en dan in de werkgroep kijk zie ik de andere computer staan
wanneer ik er 2x op klik moet ik een wachtwoord ingeven maar ik weet dat wachtwoord niet... (De inlognaam == pcnaam-sd1s54/Gast (bijvoorbeel é;-))
ik heb al gebprobeerd om Gast gast Guest guest enzo in te vullen maar het lukt niet

Wanneer ik nu in gebruiker opties in systeem beheer de gast account inschakel krijgt da pc beneden een fout wanneer hij 2x klikt
"de gebruiker heeft geen toestemming gekregen het aangevraagde aanmeldingstype te gebruiken op deze computer"


hopelijk kunnen jullie mij helpen?

grtz kevn 

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 23/09/2005 22:38
Avatar van marten Beheerder Op de ene pc

Deze Computer --> Rechter muisknop --> Beheren --> Linker kant zoek je dan local users and groups op en dan new user.... dan kan je dus je eigen account aanmaken. mss ook handig om gelijk bij administrator group toe te voegen..

Dan zal je dus op de andere pc erin moeten kunnen komen
Offline SalCro - 23/09/2005 23:05 (laatste wijziging 23/09/2005 23:13)
Avatar van SalCro HTML interesse ik heb nu een account genaamd test op deze pc, wat moet ik nu doen op de pc die beneden staat ?

Als ik rechts op de computer die benede staat klik staat verbinden met ... niet aan ik kan er niet op klikken ...... ?
Offline marten - 24/09/2005 00:44
Avatar van marten Beheerder gewoon via network places er proberen in te komen.
Dus alleen op de pc waar je op wilt komen om er bestanden van te halen..... moet je dus dat nieuwe account aanmaken.

Op de andere pc kan je vervolgens op dezelfde manier zoals je probeerde er in te komen. Jou probleem is namelijk dat je er niet in komt omdat je account gegevens niet goed zijn. Deze heb je aangepast na de vorige post van mij dus dan moet je gewoon kunnen in loggen met het 'test' account die je hebt aangemaakt.
Offline lasdesigner - 24/09/2005 10:02
Avatar van lasdesigner PHP beginner /Ik wil dit ook hebben, maar kan geen nieuw account aanmaken!
Offline marten - 24/09/2005 10:23
Avatar van marten Beheerder Dan moet je dus achter een ander account komen die op die pc staat.....
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s