login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Mohaa Online

Offline BigBug - 09/08/2005 14:07
Avatar van BigBugPHP expert Hey, ik heb sinds vandaag Mohaa.. Maar hoe kan ik dat online spelen.. er staat iets met gamespy maar snap er de balletje van.. kan iemand het uitleggen?

B.v.d. Jeroen

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 09/08/2005 14:09
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik ken Mohaa niet zelf, maar gamespy is een soort van server browser, je kan daar in de prefs de paths naar je games instellen, en als je dan klikt op een van linkjes die er in gamespy worden weergegeven, dan connect je game vanzelf.
Offline gamesty - 09/08/2005 15:27
Avatar van gamesty Onbekend gamespy heb je daarvoor niet nodig.Je moet gewoon het spel laden.Dan de deur (rechts) aanklikken.Dan zit je in het multiplayer menu.Kun je server kiezen,....Ik heb nog een tip voor je.
Download dit: http://www.xfire.com.Hiermee kan je onmiddelijk op de server waar een vriend is op aan het spelen.Servers opslaan en nog veel meer
Offline BigBug - 09/08/2005 16:01 (laatste wijziging 09/08/2005 16:43)
Avatar van BigBug PHP expert
Citaat:
gamespy heb je daarvoor niet nodig.Je moet gewoon het spel laden.Dan de deur (rechts) aanklikken.Dan zit je in het multiplayer menu.Kun je server kiezen,....Ik heb nog een tip voor je.


Dat zie ik niet,.. er staat alleen connect to IP en iets met gamespy dat het spel afgesloten wordt...
Offline Speedy - 09/08/2005 19:22
Avatar van Speedy PHP interesse dan heb je wellicht de demo

Gamespy opstarten, account maken, op Mohaa drukken, servers refreshen (kijk eens na welke servers er gefilterd worden, sommige filters zet je het best uit) en dan dubbelklikken op een server en spelen ...

Enjoy
Offline BigBug - 09/08/2005 21:53
Avatar van BigBug PHP expert Ik heb geen gamespy Moet je dat kopen??? En nee ik heb geen demo 
Offline vinTage - 09/08/2005 21:53
Avatar van vinTage Nieuw lid je kan op dezelfde manier aan gamespy komen, als dat je aan dat spel bent gekomen 
Offline BigBug - 10/08/2005 09:15
Avatar van BigBug PHP expert Het is opgelost :)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.163s