login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Programma om foto's te vergroten

Offline harm - 01/08/2005 22:51
Avatar van harmHTML ver gevorderde Ik heb een aantal foto's die vergroot moeten worden.
maar nu is het probleem, dat als ik die foto's wil vergroten het zo'n 'blokjes foto' wordt. En nu is mijn vraag: Is er een programma waarmee ik die foto's kan vergroten zonder dat die blokjes komen?

harm

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline gijs - 01/08/2005 22:54
Avatar van gijs HTML beginner Nee, dat is er niet. Je foto is opgebouwd uit allemaal pixels, en als je die foto gaat vergroten, dan vergroot hij de pixels, die dus veel groter en duidelijker worden -> en daardoor ontstaat dat 'blok-effect'

Je zou die foto's nog kunnen ombouwen naar een vector, daar kan het wel mee, maar vraag me niet hoe je dat moet gaan oplossen 
Offline Stijn - 01/08/2005 22:55
Avatar van Stijn PHP expert photoshop doet soms wonderen. Met soms bedoel ik, niet te groot vergroten 
Offline Keith - 01/08/2005 23:04
Avatar van Keith Grafische gevorderde als je een foto op 300 dpi hebt (ofzo) dan kan je de dpi gwn verandern naar 72 is standaard voor normaal gebruik de foto wordt dan 300/72 ongeveer 5 keer groter

als het niet werkt niet naar mij wijzen ik heb het ook pas gister uitgelegd gekregen..
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s