login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Geld verdienen met je site

Offline Steven - 04/07/2005 16:53
Avatar van StevenHTML interesse Heyz, ik ben bezig met een game site, en ik vroeg me af hoe je nu geld kan verdienen met je site, het hoeven geen hoge obrengsten te zijn maar misschien dat je met het klein beetje verdiende geld je host kosten kan betalen? Heeft iemand een tip, of een goede ervaring?

Bvd Steev 

14 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ranco - 04/07/2005 16:55
Avatar van ranco PHP gevorderde Als je door je game veel bezoekers trekt kun je opzich een redelijk bedrag vragen voor banners e.d.

Aan de andere kant kun je een paar extra's inbouwen en mensen kunnen dan van deze extra functies gebruik maken tegen een kleine vergoeding...
Offline Steven - 04/07/2005 17:01
Avatar van Steven HTML interesse Met game site bedoel ik online games 
Offline webcomp - 04/07/2005 17:11 (laatste wijziging 04/07/2005 17:11)
Avatar van webcomp Gouden medaille

Flash gevorderde
Ligt aan je bezoekers, heb je niet meer dan 200 unieke bezoekers dan zou ik helemaal geen reclame doen.

Met meer dan 200 unieke bezoekers is het wel redabel om wat reclame/advertenties te plaatsen.

Je zou bijvoorbeeld banners op je site kunnen plaatsen, site's waar dat kan:
- www.m4n.nl
- www.kliks.nl
- www.tradedouber.com (TIP)
- www.dutchsales.org (ZEER SLECHT!) 

Verder de misschien nog wat betere zijn de google AdSense; https://www.google.com/adsense/

Wat ook kan doen, is mensen vragen om op jou site te gaan adverteren met een bannertje, wat een goede prijs zou zijn is bij ongeveer 1000 unieke bezoeks en dan een banner boven aan zou je al snel zo'n € 20 - € 25 voor kunnen vragen.

// niet teveel banners dat schikt zo de bezoekers af 
Offline eric - 04/07/2005 17:11
Avatar van eric HTML interesse Je kunt van die google adsense reclame nemen, beltonen/msn zooi reclame. Of natuurlijk als je site goed bezocht word natuurlijk om adverteerders vragen op bijvoorbeeld sitedeals of Trafficbeamer.
Offline ranco - 04/07/2005 17:11
Avatar van ranco PHP gevorderde Hmm, dan blijft het eerste toch het belangrijkste, reclameinkomsten zijn dan de enige inkomsten die je dan kan vangen.....

Want betaald spelletjes spelen.... daar doet niemand aan omdat er al zoveel gratis game-sites zijn
Offline gamesty - 04/07/2005 17:12
Avatar van gamesty Onbekend www.sevbo.nl
Offline Fenrir - 04/07/2005 19:29
Avatar van Fenrir PHP expert Reclame = Altijd rendabel: je betaalt er niets voor.

Ik zou voor adsense gaan, of voor overture:

https://www.google.com/adsense/
http://www.content.overture.com/d/
Offline yannick - 04/07/2005 19:38
Avatar van yannick PHP interesse Hmm, jullie zitten allemaal met reclame in jullie hoofd, ik met een criminals dus!

je zei online game, dus betaald account, dat je je users kunt laten belen etc.

Greetzzz 

Geef je msn en ik leg je het wel uit 
Offline Fenrir - 04/07/2005 19:39 (laatste wijziging 04/07/2005 19:39)
Avatar van Fenrir PHP expert
Citaat:
Met game site bedoel ik online games
Hij bedoelt dus geen criminals, maar een site waar je allerlei (flash) games kunt spelen.
Offline yannick - 04/07/2005 19:44
Avatar van yannick PHP interesse Ja ok maar je kunt bv ook een pagina maken en daarvoor laten betalen ofzo 
Offline Zerato0 - 04/07/2005 19:52
Avatar van Zerato0 Onbekend dat is dom of te wel shit je gaat toch niet betalen om een pagina op te vragen?

als je goed layouts kan maken ---> templates dan kan je daar ook geld mee verdienen:D
Offline Steven - 04/07/2005 19:54
Avatar van Steven HTML interesse Dat werkt inderdaad niet, want waarom betalen als het spelletje bijv op een andere site gratis te spelen is...

bedankt voor de tips 
Offline Zerato0 - 04/07/2005 19:55
Avatar van Zerato0 Onbekend Steven add me anders ik wil je wel helpen:)
Offline Wijnand - 05/07/2005 08:44
Avatar van Wijnand Moderator kliks.nl
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.176s