login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Kan geen cd's meer lezen

Offline HumanX - 24/05/2005 16:02
Avatar van HumanXHTML interesse ik heb ene probleem mijn computer is helemaal naar de klote en ik wil het formateren maar het probleem is mijn computer kan plotseling geen cd's meer lezen dus ik dowu een cd erin en hij geeft een melding van kan de cd niet lezen vanwegen een fout en bij de dvd brander zegt die niks en als je de cd opent is alles leeg.

mischine weet kent iemand dit probleem of is er een programma om dit te verhelpen.

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline rambo - 24/05/2005 16:03
Avatar van rambo HTML beginner Weet je zeker dat alle kabels van je hardware goed vast zitten op je moederbord? Met name de IDE-kabels waarmee (waarschijnlijk) je cd-rom speler en brander aangesloten zitten.
Offline HumanX - 24/05/2005 16:06
Avatar van HumanX HTML interesse ja
Offline webstab - 24/05/2005 16:51
Avatar van webstab PHP ver gevorderde Ook gehad. Kabels opnieuw aangesloten en cd-rom op cs(cable select) gezet
Offline nathanael - 24/05/2005 17:30
Avatar van nathanael Gouden medaille

HTML gevorderde
ik vind het vervelend om het te zeggen... maar toch doe ik het:

dit al gelezen?
Offline matthias - 24/05/2005 18:03
Avatar van matthias PHP interesse Ik heb precies hetzelfde probleem gehad.

Heb je Nero 5.5 of lager (ooit) een keer geinstalleerd op je pc?
Zo ja; dat is het probleem.

Nero kan namelijk niet overweg met de zogenaamde 'autorun' optie in Windows XP.
Aangezien nero 5.5 en lager daar niks aan kunnen doen gooien ze de cdrom speler zogenaamd 'weg'.

Volgens mij iets met ICOM o.i.d.
Offline ElCheapo - 24/05/2005 19:36
Avatar van ElCheapo PHP beginner ik weet niet hoe jij wilt formatteren, maar de makkelijkste en meest gebruikte manier is toch wel gewoon met de cd van winxp.
dan kun je bijna niet de melding krijgen "kan de cd niet lezen" en dan zou nero er ook geen invloed op moeten hebben.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.184s