login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Zend Development Studio

Offline Legolas - 23/05/2005 15:44
Avatar van LegolasOnbekend Hey,

Is er iemand hier die ervaring heeft met de Zend programmeeromgeving? Het werkt namelijk ontzettend relax, want hij haalt bijvoorbeeld parse-errors eruit, voordat je het hebt getest (je moet dan op RUN klikken;-))

Iemand ervaring met dit programma?

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Cupido - 23/05/2005 16:07
Avatar van Cupido Nieuw lid Nee, maar als ik zo van je hoor dat je alsware kan debuggen met PHP dan wil ik ZEKER meer horen! 

Ik vind dat zo balen, dat als ik op m'n werk met visual studio bezig ben en thuis wat php ga doen, dat ik niet kan debuggen..
Offline rambo - 23/05/2005 16:20
Avatar van rambo HTML beginner Ik gebruik het nu sinds een aardig tijdje en ik vind het een prima stukje software!
Nadelen weet ik niet zo op te noemen, misschien dat het op Java gebaseerd is en daarom niet altijd even snel een soepel werkt, maar voor de rest alleen maar lof!
Offline Legolas - 23/05/2005 17:42
Avatar van Legolas Onbekend @rambo: Ik heb het pas, 2 dagen, maar je leert terwijl je script (behalve dan debuggen^^), want als je bijv. mysql_ intypt krijg je zo'n hele lijst. Sinds dien weet ik ook weer wat fetchlength o.i.d. is.
en ook mysql_get_client_info()
@Cupido: voeg maar toe op msn hoe te installen, beetje ingewikkelD
Offline Frederic - 25/05/2005 18:18
Avatar van Frederic PHP ver gevorderde -wat is er ingewikkeld aan om het te installeren?
-waar downloaden?
Offline Legolas - 25/05/2005 19:54
Avatar van Legolas Onbekend - ingewikkeld: er wordt erg veel gevraagd, zoals server info, en ports e.d. wat niet iedereen weet
- te downloaden: weet ik niet meer exact, dacht ZeND.com
Offline Frederic - 25/05/2005 20:02
Avatar van Frederic PHP ver gevorderde kan je mss een linkje geven want ik vind het niet!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s