login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Idee voor het forum

Offline DownForZ - 16/05/2005 00:22
Avatar van DownForZHTML interesse Ik heb nu 2 topics openstaan die al een tijd dichtkunnen, is het misschien niet handig dat de topic starten een knopje ziet met 'Sluit topic', en dat een mod dit weer kan zien, en de topics daadwerkelijk sluit.

Groetjessss !

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Gerard - 16/05/2005 01:05
Avatar van Gerard Ouwe rakker En wat nou als er een betere oplossing voor handen is dan geboden op dat moment... maar de topic-starter! er tevreden mee is.
Offline Legolas - 16/05/2005 08:47
Avatar van Legolas Onbekend Mij lijkt het handigst:
als topic-starter vind DAT het topic mag worden gesloten, dan sluit hij 'm gewoon, zonder gezeur met mod's (zo noem ik het nu maar ff sorry hoor). Als hij dan weer een vraag heeft, kan hij het topic gewoon weer openen, als het over ong. hetzelfde gaat. Maar als mod's het topic willen sluiten, kan men het niet meer openen. wordt wel ingewikkeld lijkt me:p
Offline CelestialCelebi - 16/05/2005 10:07
Avatar van CelestialCelebi PHP gevorderde Nee. Er kan altijd nog een zinnige toevoeging aan het topic komen, zelfs 10 jaar later nog...
Offline Mokka - 16/05/2005 10:10
Avatar van Mokka Onbekend Trouwens, wij doen dat wel;-)
Offline jopie - 16/05/2005 11:40 (laatste wijziging 16/05/2005 11:40)
Avatar van jopie Onbekend waarom denkt iedereen altijd "ik heb de oplossing, dus dit topic mag dicht" ??? als het opgelost is staat er meestal een reactie van "ok bedankt het werkt" en dan komen er verder geen reacties meer en verdwijnt het topic uit de lijst met actieve topic.

Als het dan nodig is kan iemand er nog op terug komen.

Sluiten is voor een topic waar eerst serieus gereageerd wordt, maar waar daarna een ruzie ontstaat of erg offtopic wordt gegaan.
En ik zeg erbij "waar eerst serieus gereageerd wordt", want anders kun je het natuurlijk ook gewoon verwijderen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s