login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

profiel4u.nl

Offline questlog - 27/03/2005 22:11
Avatar van questlogLid Hey mensen ik ben druk geweest met scripten www.profiel4u.nl en nee het is geen scource van id2u of wat dan ook alles is zelf gescript ook staat mijn script te koop

zeg maar wat je er van vind:D

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Klopper - 27/03/2005 22:33
Avatar van Klopper HTML interesse Zorg er eerst maar voor dat alle fouten uit de site zijn... En wat je online hebt staan zou ik zelf nog niet te koop zetten... Daar krijg je nu nog veel te weinig voor. Zorg eerst maar eens dat je een stuk of 700-800 profielen hebt staan, dan wordt het voor de koper ook interessanter en ziet hij er een toekomst in...
Offline flAming - 27/03/2005 22:38
Avatar van flAming HTML beginner Tjah, volgens mij hoort dit in de Showcase?
Maargoed, de layout komt me erg bekend voor, maar ik had gehoord dat daar een nieuwe voor kwam?

@Klopper: Hij zegt dat zijn script OOK te koop staat, dus het gaat niet om de site zelf die te koop staat, maar de scripts die hij ervoor gebruikt ;)
Offline Klopper - 27/03/2005 22:39
Avatar van Klopper HTML interesse @flAming: Misschien een idee'tje om op de site zelf te kijken. Daar staat dat de site zelf te koop staat...
Offline flAming - 27/03/2005 22:42
Avatar van flAming HTML beginner @Klopper: Ah, nu zie ik het, tjah het is een beetje onduidelijk:
Hij zegt hier dat de scripts te koop staan, op de voorpagina van de site staat dat ze nog een extra beheerder zoeken en in het forum staat dat de site zelf te koop staat..
Offline MechaVore - 30/11/1999 00:00
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
zoeits ben ik ook aan het maken alleen ligt het werk nu ff stil prn[url=213.10.102.248mini-web]link D[url]
Offline DeafBoy - 30/11/1999 00:00
Avatar van DeafBoy HTML beginner Vind niet echt een professionele profielensite.. Dat is maar een mening van mij..
Offline Klopper - 30/11/1999 00:00
Avatar van Klopper HTML interesse Welke van de twee DeafBoy Lightblade liet er ook eentje zien;-)
Offline DeafBoy - 30/11/1999 00:00
Avatar van DeafBoy HTML beginner Oh, bedoel natuurlijk de eerste.. Dat tweede is BETA versie zo te zien, en die ga ik niet afkraken..
Offline flAming - 30/11/1999 00:00
Avatar van flAming HTML beginner Dus je vind dat je met je vorige reactie profiel4u 'afkraakt' rnMaargoed, vind het wel raar dat je de site slecht vind en dat je dan geen tips geeft om het te verbeteren..
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s