login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Site Voetbalclub

Offline Speedy - 24/02/2005 16:59 (laatste wijziging 24/02/2005 17:11)
Avatar van SpeedyPHP interesse Hallo,

Ik heb de opdracht gekregen van niemand minder dan de 'voorzitter' van mijn voetbalclub om een site te maken.

Bestaat er een (php)systeem om een klassement bij te houden, zodat men die on-line kan updaten

Weet iemand een voorbeeld van zo'n site?

Ik heb me al de tering gezocht, maar nog niets gevonden ...

Alvast bedankt!

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline master666 - 30/11/1999 00:00
Avatar van master666 Lid ik dacht dat ik deze vraag enkele maanden geleden nog al eens gezien had, mss eens kijken bij de zoekfucntie, als je dit nog niet gedaan had natuurlijk
Offline RinkXing - 30/11/1999 00:00
Avatar van RinkXing HTML beginner tja, die kleur (om zoeken heen) valt toch ook niet op hép
Offline nemesiskoen - 30/11/1999 00:00
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
dit zijn exact de 2 antwoorden waarvan zo velen op het Niveau Sitemasters topic zo tegen warenrnrndaarom even een deftig antwoordrnrnje moet eerst analyserenrnwat wil je hebbenrn- een pagina waar het klassement wordt weergegevenrn- een pagina waar een admin kan inloggen en dan veilig doorverstuurd worden naar de volgende paginarn- een pagina waar hij de gegevens updatern- een MySQL (neem ik aan, als je met php gaat werken, moet niet kan ook in een extern bestand) database - tabel met gegevens (idnr, naam, positie, matchen_gewonnen, matchen_verloren,...)rnrnof is er mss de mogelijkheid dat je geen php kentrntja. ik denk wel dat er mss mensen zijn die dit voor jou willen maken, mogelijk tegen betaling
Offline Speedy - 30/11/1999 00:00
Avatar van Speedy PHP interesse @ nemesiskoenrnrnIk kan een aardig stukje php, maar niet om te zeggen om hele systemen te maken ...rnrnZou er zoiets bestaan bij hotscripts.com Ik heb daar ook al veel op gezocht, maar er staan zodanig veel scripts... Is iemand vertrouw met hotscripts.com Zoja, wilt u mij dan een link geven van dergelijk script
Offline numlockrond - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van numlockrond Onbekend is het niet beter om nog niet dit soort opdrachten aan te nemen als je zelf nog geen systeem kan makenrnrnMisschien kun je beter eerst wat meer ervaring opdoen, gewoon sites maken die nergens over gaan, of iets over jezelf, en als je dan dat soort systemen kan maken pas opdrachten aannemen...rnrnOf je doet het klassement voorlopig handmatig en ondertussen ga je meer met PHP oefenen.
Offline kpjmierlohou - 30/11/1999 00:00
Avatar van kpjmierlohou Lid Hier kun je een programmatje downloaden waarmee je gemakkelijk de standen kun bij houden. Dan kun je de gegevens exporteren in html.rnhttpwww.hispage.nlrnIk werk er ook mee en ik vind het heel fijn
Offline prass - 30/11/1999 00:00
Avatar van prass Nieuw lid iK heb ooit zo een systeem gemaakt gebruik hem nog steeds werkt zonder mysql .. Ik hoor het wel ..
Offline skyce - 30/11/1999 00:00
Avatar van skyce PHP interesse Ik gebruik al zo'n 2 jaar dit programma om de stand van mijn team bij te houden (met mysql) cool ! rnrnEen voorbeeld vind je hier rnhttpwww.tpl-design.comtplleaguestatsexampleindex.phprnrnEn downloaden kan oprnhttpsourceforge.netprojectshowfiles.phpgroup_id=86292&release_id=173199
Offline RinkXing - 30/11/1999 00:00
Avatar van RinkXing HTML beginner Ja, dat ziet er wel goed uit, dat ga ik dus ook maar eens gebruiken!
Offline ikkedikke - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van ikkedikke PHP expert ik heb wel wat voor volleybalwedtrijden liggen als je wil.. dat werkt anders met puntenverdeling maar principe is hetlzefdern[b]edit[b] en helemaal zonder programmaatjes of iets;-)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s