login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Netjes, goed, efficient en overzichtelijk scripten

Offline CelestialCelebi - 20/02/2005 19:47
Avatar van CelestialCelebiPHP gevorderde Oke, door de opmerking van twopeak.

http://www.site...amp;id=188


Misschien kunnen jullie / we over dit topic en de reacties erop een alles omvattend artikel schrijven en dit op Sitemasters posten.

Natuurlijk moeten wel alle meningen duidelijk beargumenteerd worden en moet je uitleggen waarom je zoiets wel / niet wilt gebruiken en wat daar de voordelen van zijn.



Ik vind zelf dat ik in de reactie op dat artikel heel wat heb uitgelegd en heb beargumenteerd, dus eh..

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Tuinstoel - 30/11/1999 00:00
Avatar van Tuinstoel PHP expert Ik vind dit topic eigenlijk beetje onnodig. Er is wel genoeg gediscussiërd over dat nieuwsartikel. Hier kijken de mensen waarvoor het nodig is niet naar, enkel de mensen die het ongeveer wel begrijpen wat correct en niet correct is. rnMaar er zou wel een [u]grote[u] tutorial mogen komen over netjes scripten met alles erop en eraan, waar ik absoluut geen nee tegen zeg. Scripts die ook niet aan de minium eisen voldoen worden tegenwoorden ook verwijderd, omdat ik dat sinds kort ook kan doen .
Offline Dennisvb - 30/11/1999 00:00
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Ik vind het een goed idee (ga meteen een begin maken). Misschien kunnen degenen die meedoen taken verdelen per onderdeel
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.173s