login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Layout probleem (Firefox vs IE)

Offline AiroFlow - 19/02/2005 23:07
Avatar van AiroFlowLid Ik heb probleem met mijn layout. Als ik hem in firefox bekijk werkt hij gewoon goed, maar bekijk ik hem in IE dan kloppen er een paar dingen niet meer. Het adres is http://www.tweakersweb.com

Die balkjes onderaan een tabel zijn 157pix terwijl de tabel 155pix is. In firefox steekt het niet uit, maar als ik ze 155pix maak dan zijn ze te klein voor firefox. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Klopper - 30/11/1999 00:00
Avatar van Klopper HTML interesse Verdeel de balkjes onderaan de pagina eens in 3 stukjes. rnhet hoekje aan de linkerkant als gewoon plaatjernde balk in het midden als achtergrond van de cel, deze moet een breedte hebben van 100%.rnhet hoekje aan de rechterkant ook weer als gewoon plaatjernMet een beetje prutsen kan je 'm zo maken dat hij goed past in beide browsers.
Offline AiroFlow - 30/11/1999 00:00
Avatar van AiroFlow Lid Alleen hoe kan ik een div verdelen in 3 delen
Offline thajunk - 30/11/1999 00:00
Avatar van thajunk Onbekend waarom met divjes werkenrnJe kan toch ook met tabellen werken.rnOf zie ik dat nou verkeerds
Offline AiroFlow - 30/11/1999 00:00
Avatar van AiroFlow Lid Nou omdat ik nu al alles met div heb gemaakt. Kan het wel met div Dan doe ik dat namelijk liever.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.16s