login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Word press

Offline karel - 01/11/2014 09:59 (laatste wijziging 01/11/2014 12:01)
Avatar van karelHTML interesse Hallo,
Ik heb een wordpress website
Op mijn startpagina stonden vroeger 3 nieuws berichten die nu weg zijn ?
Iemand een idee hoe ik deze terug plaats of activeer?

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Thomas - 01/11/2014 13:17
Avatar van Thomas Moderator Is dit een standaard functionaliteit van WordPress? Of is dit maatwerk?

Ik ken dit product verder niet uitgebreid. Het enige wat ik kan bedenken is, als de berichten nog steeds ergens bestaan (database?), dat deze niet actueel genoeg meer zijn om getoond te worden?

Het hangt een beetje van de werking van (dat onderdeel van) je startpagina af. Wellicht kun je het tijdsinterval waarbinnen een bericht als "actueel" beschouwd wordt vergroten? Of wellicht kun je de berichten updaten zodat deze weer binnen dit interval vallen? Misschien is het een CSS-issue? Het kan echt van alles zijn.

Daarnaast:
Welke WordPress versie heb je?
Welk thema / welke plugins gebruik je?
Zijn er bekende issues met dit thema / deze plugins (oftewel, heb je zelf al wat onderzoek gedaan, wat heb je geprobeerd)?
Heb je het thema of de plugins op een zeker moment aangepast (maatwerk)?
Heb je ondertussen iets veranderd (upgrade? configuratie? code-aanpassing?) waardoor dit werd veroorzaakt?
Weet je ZEKER dat er niets veranderd is? Dit soort zaken veranderen niet spontaan lijkt mij, tenzij het een functionaliteit is.

Je informatie is (zeer) gebrekkig.
Bedankt door: karel
Offline Wijnand - 03/11/2014 08:56
Avatar van Wijnand Moderator Hoi Karel,

Heb je het al werkend gekregen? Zo niet, heb je dan meer informatie waaronder een link, template die je gebruikt, etc.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.159s