login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Einde van de mini-troon

Offline Abbas - 17/01/2014 13:15 (laatste wijziging 17/01/2014 14:10)
Avatar van AbbasGouden medaille

Crew .NET
Beste SiMa's,

Velen van jullie zullen mij niet kennen, anderen weer wel. Ik ben hier een kleine 8,5 jaar Admin/Moderator geweest en nu ben ik van mijn mini-troon gestoten zonder hier zelf enige inbreng in te hebben gehad. Reden: te weinig activiteit. Toegegeven de laatste tijd kon ik het niet echt opbrengen om veel tijd op Sitemasters door te brengen maar af en toe kwam ik zeker nog eens kijken.

Sinds ik hier was aangesteld om het .NET gedeelte te modereren en .NET hier nooit de meest actieve categorie was, vond ik het ook niet zo erg dat ik er niet steeds was. Toen ik net aangesteld was leek het even wat populairder te gaan worden maar dat heeft niet langer dan een jaar of 2-3 geduurd.

Achja, iedereen wordt ouder en verandert en heeft andere zaken om zich mee bezig te houden. Ik vind het dus niet zo'n ramp dat ik geen crew meer ben, alleen de manier waarop dit moest gebeuren is weer zo typisch SiMa-crew-vervelend. Toch wens ik de crew veel succes met alles wat hen nog te doen staat.

Aan allen die me als crew gekend hebben: it was fine serving you! 

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 17/01/2014 13:45
Avatar van marten Beheerder Bedankt voor het vele werk wat je gedaan hebt. Hopelijk kom je nog regelmatig langs.
Offline Thomas - 17/01/2014 13:47 (laatste wijziging 17/01/2014 13:48)
Avatar van Thomas Moderator Hey!

Ieders inzet verdient waardering, zo ook die van jou.

Ieder crewlid geeft op zijn eigen manier invulling aan zijn taak. Ik denk dat, niet alleen in jouw geval, maar meer in het algemeen, de verwachtingen die men heeft ten aanzien van de invulling van een positie de voornaamste reden zijn voor een heleboel gekibbel. Maar dat is natuurlijk makkelijk praten, en een hoop energieverspilling die ook op een constructievere manier besteed kan worden.

Het is spijtig dat je het gevoel hebt zonder boe of bah buiten te zijn gezet, en ik hoop dat je je desondanks toch nog voldoende met deze site verbonden voelt om zo nu en dan eens langs te komen.

Het zijn van een moderator is trouwens geen noodzakelijke voorwaarde voor het kunnen leveren van een bijdrage aan deze site, dus in die zin zou ik nou niet direct spreken van een (definitief) einde.

Anyway, cya around.

EDIT: spelling
Bedankt door: Abbas
Offline UpLink - 17/01/2014 15:17
Avatar van UpLink ... Titjes,

Net zoals de andere crewleden, bedankt voor de inzet de afgelopen jaren en mogen we hopen jou hier nog aan te treffen in de komende jaren.  
Bedankt door: Abbas
Offline Wijnand - 17/01/2014 15:19
Avatar van Wijnand Moderator Bedankt he! Jij hebt je in ieder geval zeer ingezet. Dat was mooi om te zien.

Weet jij waarom .NET nooit echt doorgebroken is op SiMa?

Gr,
Wijnand
Bedankt door: Abbas
Offline Abbas - 17/01/2014 15:40
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Ik heb geen idee waarom .NET hier niet is doorgebroken. Het is wel zo dat PHP, HTML, CSS en Flash al héél populair waren toen ik hier net lid was en later crew. Mensen kenden SiMa dus waarschijnlijk vooral voor die zaken. Ik heb geopperd voor aparte categorieën voor .NET en na lang zagen zijn die er gekomen. Ik heb dan een heleboel tutorials en scripts gepost om er wat actieve content bij te krijgen en er was een merkbare groei in .NET activiteit. Dit is na die paar jaar terug beginnen wegzakken. Het waarom hierachter weet ik niet... 
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.168s