login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Programmeren

Offline Wijnand - 13/11/2013 12:22
Avatar van WijnandModerator Er zijn al vragen over, maar misschien zijn er nieuwe software/talen in de tussen tijd:

Stel dat je voor desktop zou willen proberen, welke taal zou je gebruiken met welke IDE/SDK?

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Abbas - 13/11/2013 15:22
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
- WPF (Windows Presentation Foundation)
- .NET Framework
- Windows Phone SDK
- Visual Studio 2012

 
Offline Maarten - 14/11/2013 10:07 (laatste wijziging 14/11/2013 10:07)
Avatar van Maarten Erelid Ik sluit me aan bij Abbas, maar ik ben toch meer voor SaaS waarbij de applicatie gewoon online (web-based wordt aangeboden, al dan niet aangevuld met apps voor mobiele platformen).

edit: en dan is het ook nog in .NET te doen bij mij 
Bedankt door: Abbas
Offline Koen - 15/11/2013 08:50 (laatste wijziging 15/11/2013 10:15)
Avatar van Koen PHP expert Persoonlijk vind ik programmeren voor desktop een beetje voorbijgestreefd. Web apps for the win. 

Desalniettemin lijkt .NET toch te winnen van Java bij m'n persoonlijke voorkeur voor desktop.
Offline finduilas - 22/11/2013 09:04
Avatar van finduilas PHP gevorderde Adobe .AIR ;)
Offline JoDe - 01/01/2014 14:55
Avatar van JoDe Lid Misschien schokt het jullie allemaal, maar ik programmeer liever niet voor de desktop! Het heeft temaken met het web. Dit is enorm in. Ik blijf bij HTML,Javascript,CSS,PHP,...! Al die moeilijke programmeertalen! Het hangt me soms kilometers de keel uit! Alsik in google zoek op Google.be: javascript dan kom ik soms gewoon een 6-tal java-advertenties en 3 java-links tegen! Nu weet iedereen ook waarom goolge ook zo moeilijk is voor een blinde!

Sorry als ik jullie beledigd heb, maar ik kan er soms gewoon niet tegen.


Greetz, JoDe
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s