login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Wordpress

Offline karel - 02/08/2013 20:47 (laatste wijziging 02/08/2013 20:48)
Avatar van karelHTML interesse Weet iemand een goede css plugin voor Wordpress. De standaard is te beknopt en het duurt altijd even voor je de juiste regels vindt.

Alvast bedankt

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline WouterJ - 02/08/2013 23:07
Avatar van WouterJ HTML gevorderde Wat bedoel je precies?
Offline Jointjeff - 03/08/2013 00:50
Avatar van Jointjeff HTML interesse Je kan de regels vinden door b.v. in Google Chrome "Inspect Element" te gebruiken. Ik zou niet direct een plugin gebruiken voor het aanpassen van de CSS.
Offline karel - 03/08/2013 16:54
Avatar van karel HTML interesse Ik bedoel dat er in word press en strandaard plugin "bewerker" geïntegreerd is. Daar hier geen lijnnummers bij staan is het altijd zoeken naar de juiste css regel. Er bestaan hiervoor wordpress plugins doch weet ik niet dewelke ik best neem. Iemand ervaring?



Offline karel - 03/08/2013 16:54 (laatste wijziging 03/08/2013 16:55)
Avatar van karel HTML interesse Ik bedoel dat er in word press en strandaard plugin "bewerker" geïntegreerd is. Daar hier geen lijnnummers bij staan is het altijd zoeken naar de juiste css regel. Er bestaan hiervoor wordpress plugins doch weet ik niet dewelke ik best neem. Iemand ervaring?


Offline Jointjeff - 05/08/2013 12:31
Avatar van Jointjeff HTML interesse Ik denk niet dat daar een plugin voor is. Wat je kan doen is de style.css inhoud kopiëren en vervolgens plakken in een editor (b.v. dreamweaver of een ander willekeurig programma).
Dan kun je daar alles in aan passen, en vervolgens weer terug kopiëren en plakken.

Hoewel het natuurlijk makkelijker is om de style.css vanaf je server al in je programma te openen zodat je het meteen kan opslaan na het aanpassen.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.187s