login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Gallery script gezocht.

Offline UpLink - 03/07/2013 01:17
Avatar van UpLink... Beste leden,


Ik zoek me ondertussen al zo suf als iets naar een gallery script (voor foto's).

Ik zoek iets dat gemakkelijk in een eigen layout te steken is, maar daarnaast ook gewoon kan gelinkt worden aan een directory.

dus bijvoorbeeld:

fotos
-fun
--1.jpg
--2.jpg
-dieren
--1.jpg
--2.jpg

enzovoort...

Het zou ook gemakkelijk zijn als je die gallerij dan zou kunnen aanroepen als bijvoorbeeld "?pagina=fotos/fun" bijvoorbeeld... zo roep ik nu mijn pagina's al op dus in die stijl verder gaan zou tof zijn...

Bij het openen van een foto en die laten opengaan in zo'n jQuery smoothbox (ben de naam er even van kwijt) is eigenlijk ook een kleine must...

Als daarvoor XML ofzo nodig moest zijn is dat ook geen enkel probleem...

Ik lak alleen een beetje aan de ervaring in PHP om dit recht te trekken...


Als iemand weet waar ik zo'n script (liefst in zijn gehaal) kan vinden, let me know...

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Jointjeff - 03/07/2013 14:00 (laatste wijziging 03/07/2013 14:00)
Avatar van Jointjeff HTML interesse Volgens mij is dit ongeveer wat je zoekt: *klik*.

Volgens mij heb ik deze jaren geleden nog eens ergens voor gebruikt. Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Je kan dan later via jQuery inderdaad nog bijvoorbeeld Fancybox toevoegen. Dat gaat heel simpel.

  1. $('.classnaamvanjefoto').fancybox();
Bedankt door: UpLink
Offline UpLink - 03/07/2013 15:44
Avatar van UpLink ... Enig idee hoe ik hier albums in kan krijgen?

Elke album is dan een andere directory binnen de hoofd-directory van de foto's...
Offline Jointjeff - 03/07/2013 21:21
Avatar van Jointjeff HTML interesse Exact, $dirname de waarde geven van de naam van je hoofdmap en dan zal het moeten werken.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.192s