login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Actiefste leden van de maand

Offline UpLink - 10/04/2013 02:04
Avatar van UpLink... SiMa's...

Het kan aan mij liggen... maar da vakje met "Actiefste leden van de maand" is er nu toch al enkele maanden (al dan niet al een jaar)...

Nu is mij opgevallen dat de laatste maanden die tellers niet (meer) gereset worden... of zijn deze nooit gereset geweest?

Er lijken hier wel addicts te zitten die 200+ posts doen op 10 dagen tijd, of erger nog... Marten moet het afkickcenter in.... op enkele posts na 450... op 10 dagen...

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline WouterJ - 10/04/2013 07:57
Avatar van WouterJ HTML gevorderde de punten zijn niet gelijk aan de geplaatste berichten. Je krijgt meer punten voor een 'oplossing' antwoord, ect.

Maar de tellers zijn inderdaad totaal verlaten door de teamleden, net als deze en de beta site overigens...
Bedankt door: vinTage, Stijn, Koen, Jointjeff, UpLink, Martijn2008
Offline Martijn - 11/04/2013 14:13
Avatar van Martijn Crew PHP En tutorials enzo, ik heb er ook een paar verbeterd en geschoven enzo. Waarom deze niet reset, geen idee. Ik ben er altijd vanuit gegaan dat dit door een cron werd gedaan 

Vind het wel een leuke persoonlijk Mooi egostelertje, 2e plek.
Bedankt door: Martijn2008
Offline Martijn2008 - 11/04/2013 14:24
Avatar van Martijn2008 PHP beginner
Martijn schreef:
En tutorials enzo, ik heb er ook een paar verbeterd en geschoven enzo. Waarom deze niet reset, geen idee. Ik ben er altijd vanuit gegaan dat dit door een cron werd gedaan 

Vind het wel een leuke persoonlijk Mooi egostelertje, 2e plek.


Gefeliciteerd naamgenoot. We staan er 2 keer in! 
Offline UpLink - 11/04/2013 19:23
Avatar van UpLink ... Heb ik dan gemist waar de uitleg staat hoe dat puntensysteem in elkaar zit?

Offline Stijn - 11/04/2013 19:35
Avatar van Stijn PHP expert Heel waarschijnlijk werd dit gedaan door een cron maar is die niet meer terug actief gezet tijdens het verhuizen van de hosting...

Whatsup with the beta?
Offline Maarten - 11/04/2013 20:30
Avatar van Maarten Erelid
Stijn schreef:
Whatsup with the beta?


2 maand gaan zonnekloppen in Marrakesh.

Bedankt door: Abbas
Offline UpLink - 12/04/2013 01:15
Avatar van UpLink ...
Maarten schreef:
[..quote..]

2 maand gaan zonnekloppen in Marrakesh.


Veel vooruitgang is er precies ni op de beta he...
Offline Joel - 12/04/2013 13:25
Avatar van Joel Eigenaar Kevin is hier aan bezig, maar ik denk dat hij de laatste tijd wat minder tijd heeft. Ik heb net voorgesteld in het crew forum om het werk meer te verdelen. Alleen, naast een voltijdse job, gaat het wat moeizaam.

Ooit heb ik V2 alleen gemaakt in enkele maanden tijd, maar toen had ik nog geen job en was ik nog student. 2/3 maanden vakantie, man man man... waar is den tijd!
Offline WouterJ - 12/04/2013 14:39 (laatste wijziging 12/04/2013 15:32)
Avatar van WouterJ HTML gevorderde Tja, en dan heb je nu minder tijd. Maar goed, minder tijd hoeft toch niet te betekenen dat je van enkele maanden naar enkele jaren gaat? Een beetje tijdmanagement, takenplanning, projectleiding en structuur zou het V3 project goed doen...
Abbas schreef:
Tijd zat! 
Offline Pieter - 15/04/2013 13:27
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Spijtige zaak, toont alleen maar aan hoe hard Sima nog steeds in verval is. Tijd is een kostbaar iets. Jammer dat Sima niet als kostbaar aanschouwt wordt. Tijd mag geen excuus zijn. De site is plots groot geworden en gaat terug naar af op deze manier.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.214s