login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

404 not found

Offline UpLink - 25/09/2012 21:35
Avatar van UpLink... Beste SiMa's,

Ik weet niet of jullie naar het nieuws kijken (of lezen), maar Child Focus heeft een nieuw initiatief gelanceerd. Ik heb daarnet ook mijn 404 pagina aangepast and so I spread the word...

Als jullie dit ook doen, komt dit voor dit project ook heel goed uit.

Klik op deze link ( Not Found.org), schrijf je website in en download de code voor je custom 404-pagina (of kopieer het).

Ik vind het alleszinds geen slecht initiatief...

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline wiecher - 25/09/2012 22:24 (laatste wijziging 25/09/2012 22:30)
Avatar van wiecher Nieuw lid Een zeer goed alternatief zeg.
Ik heb deze ook gelijk maar gebruikt.
Bedankt voor de tip.
Hoe kun je dat het beste uittesten ?
Offline Pieter - 26/09/2012 08:58
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
@Wiecher, wat uittesten, als je code werkt? Vrij eenvoudig hé, geef een pagina url in die niet bestaat. 

Het is een goed alternatief, maar is natuurlijk iets minder gebruiksvriendelijk. Voor webshops zou ik het daarom niet doen, want als die geen treffelijke 404 serveren met treffelijke suggesties, zijn de bezoekers/klanten weg.
Offline Martijn - 26/09/2012 09:29
Avatar van Martijn Crew PHP website.nl/asdasdxxxasdsad.php zal wel een 404 geven 

Ik zag dit laatst al voorbij komen, maar ik heb mn twijfels. Neem bv een webshop, ik ga echt niet een zielig kindje op een 404 plaatsen daar, ik wil niet dat mijn website daarmee geassocieerd gaat worden...

Maar voor situaties waar het kan is t een leuk idee
Offline Aar - 26/09/2012 21:48 (laatste wijziging 26/09/2012 21:49)
Avatar van Aar PHP interesse Leuk idee, maar nog meer kinderen? Ik heb al Amber-Alert draaien.... ;)

Leuk idee verder, maar ik zie er geen heil in, gezien de site totaal anders gestyled is dan mijn site.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s