login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Vervolg Sitemasters

Offline Joel - 22/08/2012 14:57

Ik heb de discussie die we aan het voeren waren offline gehaald. Het leidde niet echt tot een oplossing. Het is duidelijk dat ik Sitemasters heb verwaarloosd, en dat ik de enigste persoon ben die dit kan oplossen.

Ik wil hier aan werken, maar kan niet beloven dat ik de site innovatief kan verbeteren tot een moderne webcommunity. Sitemasters zal een webcommunity blijven maar zal dus niet alle leden kunnen bekoren. Daarmee wil ik zeggen dat de doelgroep van Sitemasters hetzelfde blijft, en we dus Sitemasters niet op een hoger niveau gaan brengen. Dat past niet in het verhaal, en dat is ook nooit mijn bedoeling geweest.

Sitemasters is bekend geworden omdat het een webcommunity was/is waar beginnende webmasters op terecht kunnen met de stomste en domste problemen. Dit wil ik zo houden.

In dit topic kan je gerust reageren, maar laten we het op een leuke en volwassene manier doen. Het heeft geen zin om telkens over het verleden te beginnen.

78 antwoorden

Gesponsorde links
Offline fluaju - 22/08/2012 14:58
Avatar van fluaju IRC nerd Ik vind het jammer dat je het vorige topic maar verwijderd hebt, wat erin stond kan misschien op modder gooien lijken, maar zelfs dat heeft af en toe zijn nut.
Offline Joel - 22/08/2012 15:06 (laatste wijziging 22/08/2012 15:10)
Avatar van Joel Eigenaar Het had zeker zijn nut, ik ben de laatste week al langer op Sitemasters geweest dan het hele jaar Maar het mag ook wel eens eindigen. Ik heb geprobeerd om het topic te sluiten, maar dit is dan terug geopend geweest.

Wat jullie hebben gezegd, heeft mij wel geraakt (wil niet melig overkomen). Met resultaat, want ik wil er nu terug aanwerken om een actievere beheerder te worden.
Bedankt door: fluaju, larssy1
Offline fluaju - 22/08/2012 15:10
Avatar van fluaju IRC nerd :) +1
Offline Martijn - 22/08/2012 15:32 (laatste wijziging 22/08/2012 15:33)
Avatar van Martijn Crew PHP Ik denk dat het met redelijk weinig moeite wel te doen is over te zetten.

In principe is een basis CMS+forum 80% van SiMa. Daarna een tutorial converter maken. Dan heb je toch wel 95% van het belangrijke aan SiMa.

Ik heb de code gezien van deze site, en ik denk dat je beter kunt besluiten dat het leuk was, en knap is dat het nog draait 

Ik heb een tijd terug gezegd dat ik zou helpen met de wederopbouw, maar daar heb ik nu geen tijd meer voor, helaas.

Edit: Zou ook een webdesigner opzoeken die echt goed is, en iets kan laten zien. Een webcommunitie site mag niet middelmatig zijn mijnziens.
Offline DenMette - 22/08/2012 15:32
Avatar van DenMette PHP gevorderde Heel positief Joel dat je er terug meer tijd wilt insteken. Het lijkt me wel beter als er terug wat meer kan geholpen worden, misschien moet er eens gekeken naar wat de doelgroep echt is, hoeveel post jullie nog krijgen.

Ik wil er ook wel wat meer komen voor vragen te beantwoorden, ik ben er ook al weer even niet opgeweest. Wat een goed idee zou zijn is de layout terug wat op te beuren en een nieuwer imago, want dat is nu wel iets minder denk ik.

Succes alvast!
Offline Martijn - 22/08/2012 15:37 (laatste wijziging 22/08/2012 15:40)
Avatar van Martijn Crew PHP Oh, en ook heel belangrijk! Tutorialsysteem beter maken. Dat van nu is erger dan ruk. En ik kan nieteens mn tutorial aanpassen (gelijk ff naar kijken?:P)

Daar zou je een beloningsysteem tegenover kunnen zetten. Ik heb 2 tut's geschreven met 20K+ hits, die dus veel bezoekers (en dus geld ) naar je site trekken. Het is however best wel raar dat ik mn best doe op een tutorial, die vervolgens goed blijkt te bevallen en veel mensen trekt, en een ánder er dan profijt van heeft.
Ik ga dus nu geen nieuwe tutorials schrijven, ik werk niet voor lucht Je zou kunnen denken aan 75% van de inkomsten van die pagina, of aan de hand van het aantal hits ofzo, daar zijn wel oplossingen voor te bedenken
Offline Joel - 22/08/2012 15:50
Avatar van Joel Eigenaar Als eerste nieuwe webhosting. Heeft er iemand ervaring met een snelle webhosting?

@ Martijn: een beloningssysteem is inderdaad leuk en zeer motiverend om de community terug levendiger te maken. Inkomsten van sitemasters zouden ook meer gebruikt kunnen worden voor innovatie en prijzen voor wedstrijden etc.
Offline UpLink - 22/08/2012 15:59

Nu niet om te blijven doordrammen, maar wie heeft die klap tegen je kop gegeven dat er ineens terug wat schakels op zijn plaats gevallen zijn?

Daarnaast toch even meegeven dat het toch leuk is te lezen dat je er verder voor wil gaan. Ik heb het hier altijd naar mijn zin gehad (in mijn beginjaren hier iets onnozeler dan nu, maar goed) en altijd wel goed op weg geholpen ben als er een probleem was.

Dus er komt een V3 (na de nieuwe hosting) of versta ik dit verkeerd?
Offline larssy1 - 22/08/2012 19:40
Avatar van larssy1 MySQL beginner @Joel
Ik heb in mijn vroegere jaren gehost bij Hosting2Go, ik heb geen idee waarom ik daar weg ben gegaan.. maar t zal vast zo zijn redenen hebben gehad..

Momenteel zit ik bij Antagonist, en deze voldoet aan alle eisen. Daarnaast heb ik een diagnostic runnen dat checked om de 5 minuten of mijn website wel beschikbaar is.. en dat is toch altijd wel tussen de 100.00 en 99.97%

@UpLink
Een nieuwe sitemasters zal automatisch een V3 worden, indien er innovatief word gedacht, en al het huidige wordt weg gegooid.
Offline Joel - 23/08/2012 09:47 (laatste wijziging 23/08/2012 12:19)
Avatar van Joel Eigenaar Ik wil graag een nieuwe Sitemasters maken, maar zal dit niet alleen kunnen. Ook zal de crew herbekeken moeten worden. Liefst begin ik terug met een kleine crew die dan in de toekomst weer lichtjes uitbreidt. Nu zijn er teveel inactieve leden in onze crew (zelf was ik dit natuurlijk ook), ik denk dat we sterker kunnen zijn met een kleinere actievere crew (kwaliteit > kwantiteit).
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2019 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.115s